آنر در حال کار بر روی نسخه جدیدی از سری X50 خود با نام X50 GT است. اکنون به گفته یکی از کارشناسان ویبو Wangzai، این گوشی هوشمند آینده در دو نسخه عرضه خواهد شد: یکی با صفحه نمایش تخت و دیگری با صفحه نمایش منحنی.

افشاگر پیشنهاد می کند که نسخه صفحه تخت Honor X50 GT آینده برای خرید آنلاین در دسترس خواهد بود، در حالی که نوع صفحه منحنی برای خرید آفلاین در دسترس است. Digital Chat Station در ابتدا اعلام کرد که Honor X50 GT آینده طراحی جلوی X50 را با طراحی عقب Mate X5 ادغام خواهد کرد.

Wangzai jack of all-trades مخالفت کرد و اعلام کرد که شبیه هواوی میت X3 با صفحه نمایش تاشو است. بعدها، Digital Chat Station اطلاعات را به روز کرد و گفت که واقعاً شبیه Mate X3 است. حال اگر به مشخصات بپردازیم، انتظار می رود Honor X50 GT آینده برخی از ویژگی های مدل اصلی X50 را حفظ کند.

Honor X50 دارای صفحه نمایش 6.6 اینچی AMOLED با وضوح 1.5K، روشنایی 1200 نیت و نرخ نوسازی 120 هرتز است. این گوشی دارای تراشه اسنپدراگون 6 نسل 1 بوده و شامل پیکربندی 16 گیگابایت رم و 512 گیگابایت حافظه داخلی خواهد شد. سیستم دوربین شامل یک سنسور اصلی 108 مگاپیکسلی و یک دوربین جلو 8 مگاپیکسلی می شود. این گوشی در چهار رنگ مشکی ظریف و نارنجی سوزان موجود است. قیمت اولیه Honor X50 بیش از 1399 یوان (194 دلار) در چین است. با این حال، مدل جدید ممکن است گزینه های رنگ متفاوتی داشته باشد.

در مقایسه، Honor X40 GT که قبلاً معرفی شده بود دارای تراشه اسنپدراگون 888، صفحه نمایش 6.81 اینچی LCD با نرخ نوسازی 144 هرتز و دوربین اصلی 50 مگاپیکسلی بود. باتری 4800 میلی آمپر ساعتی با شارژ سریع 66 واتی هم داشت. آنر همچنین قصد دارد با دو گوشی هوشمند آینده یعنی Honor X50 GT و Honor 100 GT وارد بازار آنلاین شود. این گوشی‌ها قرار است به زودی عرضه شوند و هدفشان ارائه طراحی سطح بالا برای مشتریان گسترده‌تر است.

گوشی Honor X50 GT با مدل های مختلف

در دیگر خبرها آنر پیشتر یک دستگاه تاشو جدید را در چین عرضه کرد. این کیف پول Honor V است که در اوایل ماه جاری طی IFA برلین رونمایی شد. همانطور که از نام آن پیداست، این یک محصول مد محور است که به معنای واقعی کلمه می تواند مانند یک کیف پول باشد.

آنر گوشی V Purse را به عنوان یک ابزار الکترونیکی معرفی می‌کند که به عنوان یک لوازم جانبی مد می توان از آن استفاده کرد و «فرصت‌های نامحدودی برای ابراز موجود» ارائه می‌کند. با این حال، احتیاط آن است که این یک کیف پول کاربردی نیست، به این معنی که شما نمی توانید هیچ اقلامی را در آن قرار دهید.

Honor V Purse یک گوشی تاشو به سمت بیرون است به جای گوشی های معمولی تاشو که به سمت داخل تا می شوند. این دستگاه دارای یک صفحه نمایش پیچیده در پنل عقب خود است. ضخامت آن در صورت تا شدن مشابه گوشی های هوشمند تخت سنتی تنها 8.6 میلی متر است. این شرکت می گوید که این لولا بادوام بوده و می تواند 400000 تا شدن را تحمل کند. این گوشی دارای بند و زنجیر قابل تعویض برای سفارشی کردن هم می باشد. این برند از مواد چرم گیاهی برای بند استفاده کرده است.

آنر V Purse دارای صفحه نمایش اصلی 6.45 اینچی با رزولوشن 2348×1088 پیکسل بوده و در حالت باز شده، 7.7 اینچ با رزولوشن 2348×2016 پیکسل می شود. هر دو صفحه نمایش دارای یک پنل OLED منعطف با نرخ نوسازی 120 هرتز و حداکثر روشنایی 1600 نیت هستند. این دستگاه دارای یک صفحه نمایش همیشه روشن با تصاویر پس زمینه تعاملی و قابل تعویض مختلف بوده که می تواند با لباس کاربر مطابقت داشته باشد. Honor برای طراحی سبک های AOD با هنرمندان مختلفی همکاری کرد. این بدان معنی است که دستگاه می تواند ظاهر یک کیف دستی را داشته باشد.

منبع

به این پست امتیاز بدید