همانطور که قبلا در ماه فوریه اعلام شد، HMD Global تولید گوشی های هوشمند را در بخش هایی از اروپا آغاز کرده و Nokia XR21 Limited Edition اولین دستگاهی است که مستقیماً از خط تولید جدید می آید.

تنها تعداد کمی از این دستگاه ها ساخته شده اند و همه آنها با رنگ انحصاری Frosted Platinum، شماره سریال منحصر به فرد و گواهی مبدا عرضه می شوند. HMD تنها 50 دستگاه اولیه را تولید کرده و از این میزان تنها 30 دستگاه در حال فروش است. همانطور که گفته شد، هر گوشی با شماره منحصر به فرد خود در این سری همراه بوده و در رنگ Frosted Platinum با جعبه ای خاص عرضه می شود.

نوکیا XR21 با صفحه نمایش 6.49 اینچی LCD با وضوح +FHD، نرخ نوسازی 120 هرتز و حداکثر روشنایی 550 نیت به فروش می رسد. صفحه نمایش توسط Gorilla Glass Victus محافظت می شود. استانداردهای دوام نظامی MIL-STD 810H را هم دارد و شامل استاندارد IP68 ضد آب هم می شود و از گواهی IP69K برخوردار است و این یعنی در برابر آب و گردوغبار مقاومت دارد.

این گوشی به دوربین سلفی 16 مگاپیکسلی و سیستم دوربین دوگانه متشکل از سنسور اصلی 64 مگاپیکسلی، لنز 8 مگاپیکسلی فوق عریض و فلاش LED در عقب مجهز است. در بخش سخت افزاری، نوکیا XR21 از پردازنده اسنپدراگون 695 به همراه 6 گیگابایت رم و 128 گیگابایت حافظه داخلی قدرت می گیرد. یک باتری 4800 میلی آمپر ساعتی دارد که از شارژ سریع 33 واتی پشتیبانی می کند. این دستگاه با سیستم عامل اندروید 12 به فروش می رسد.

نوکیا XR21 Limited Edition با روکش مات پلاتینیوم اکنون با قیمت 699 یورو یا 599 پوند (حدود 733 دلار) در چندین کشور اروپایی از جمله بریتانیا، فرانسه، آلمان، اتریش، هلند، بلژیک، اسپانیا، ایتالیا و فنلاند عرضه شده است. HMD همچنین نسخه استاندارد نوکیا XR21 را در رنگ مشکی را با قیمت 649 یورو یا 549 پوند عرضه خواهد کرد.

نوکیا XR21 Limited Edition از راه رسید

در دیگر خبرها بر اساس گزارشی که اخیرا منتشر شده، نوکیا به‌روزرسانی امنیتی سپتامبر 2023 را برای XR21 5G می کند. برای کسانی که اطلاع ندارند، شرکت این آپدیت امنیتی را به صورت دوره‌ای منتشر می‌کند که عمدتاً به جای عملکرد یا ثبات، بر آسیب‌پذیری‌های امنیتی متمرکز هستند. انتشار این به‌روزرسانی‌ها به مدل، منطقه و مکان دستگاه بستگی دارد. مشابه آپدیت‌های امنیتی سایر شرکت ها مانند سامسونگ و وان پلاس.

در گزارش اخیر نوکیا موب، برخی از کاربران XR21 شروع به دریافت آپدیت امنیتی کرده اند. این بروزرسانی امنیتی به مشکلاتی که گوگل در پچ قبلی کشف کرده بود می پردازد و آن را در صفحه رسمی بولتن امنیتی خود ذکر کرده است. این شرکت موفق شده روی این مسائل کار کند و با انتشار رسمی، انتظار داریم کاربران تجربه بهتر و ایمن تری داشته باشند.

گفتنی است حجم آپدیت در حدود 63.26 مگابایت است و در حال حاضر برای کاربران مالزی و هلند موجود است. می‌توانیم انتظار داشته باشیم که سایر بازارها به‌زودی این به‌روزرسانی را دریافت کنند. پچ باید به طور خودکار در دستگاه رویت شود. با این حال، اگر اعلان را دریافت نکرده‌اید، می‌توانید به Settings > System Update > Check for updates بروید.

در اخبار مرتبط، HMD ممکن است به زودی گوشی های هوشمند برند خود را عرضه کند. دارنده مجوز برند نوکیا موبایل اعلامیه رسمی در لینکدین داده است.

منبع

به این پست امتیاز بدید