Google سیستم عامل Wear OS را با انواع ویژگی‌ها و برنامه‌های جدید بهبود داده است. در راستای این پیشرفت‌ها، این شرکت به تازگی اپلیکیشن Gmail را معرفی کرده است که به‌طور خاص برای ساعت‌های هوشمند Wear OS طراحی شد. این برنامه به کاربران اجازه می دهد تا صندوق ورودی جیمیل خود را مستقیماً روی مچ دست خود مدیریت کنند.

همانطور که توسط Android Police گزارش شده، Gmail for Wear OS اکنون برای دانلود از فروشگاه Google Play در دسترس است و روی تمام ساعت های هوشمند دارای سیستم عامل Wear OS 3 یا 4 کار می کند. با استفاده از این برنامه، کاربران اکنون می توانند صندوق ورودی خود را مشاهده کنند، ایمیل ها را بخوانند و به آنها پاسخ دهند و بین چندین اکانت مستقیماً از مچ دست آنها سوئیچ کنید.

قبل از این نسخه، کاربران Wear OS فقط می‌توانستند اعلان‌های Gmail را دریافت کنند، درست مانند هر برنامه دیگری و اقدامات اساسی مانند بایگانی کردن، پاسخ دادن یا حذف ایمیل‌ها را انجام دهند. علاوه بر این، طبق 9to5Google، این برنامه همچنین از یک پیچیدگی واچ فیس پشتیبانی می کند که ایمیل های جدید را نشان می دهد. این مورد تمامی ایمیل‌های خوانده‌نشده شما را نشان نمی‌دهد، بلکه فقط ایمیل‌هایی را نشان می‌دهد که اخیراً دریافت شده‌اند.

علاوه بر برنامه Gmail، گوگل همچنین در تلاش است تا برنامه های دیگری مانند تقویم گوگل را به WearOS بیاورد. با این حال، هنوز مشخص نیست و این شرکت زمان انتشار آن را اعلام نکرده است. امیدواریم گوگل برنامه های بومی بیشتری را برای ساعت های هوشمند Wear OS منتشر کند.

اپلیکیشن Gmail به ساعت های هوشمند می آید

در اخباری مرتبط گوگل پیشتر رویداد سالانه سخت افزاری خود را برگزار کرد. طبق معمول، این شرکت پرچم‌دار نسل بعدی سری پیکسل 8 و پیکسل واچ 2 را معرفی کرد. افشاگری‌ها و شایعات تقریباً همه چیز را در مورد محصولات جدید که منتهی به رویداد معرفی امروز می‌شوند فاش کردند.

پیکسل 8 و 8 پرو به عنوان جانشین مدل های سال گذشته وارد بازار می شوند. نسخه استاندارد به‌روزرسانی‌های تدریجی را نسبت به نسخه قبلی خود داشت در حالی که مدل پرو برخی ارتقاهای قابل توجه را دریافت می‌کند.

پیکسل 8 همان طراحی گوشی های پیکسل قبلی را حفظ کرده است. با این حال، گوشه های آن کمی گرد است و به طور کلی ردپای کوچکتری دارد. این دستگاه دارای پل افقی دوربین با بریدگی قرصی برای سنسورهای دوربین عقب است. در جلو، پیکسل 8 دارای صفحه نمایش 6.17 اینچی OLED با وضوح +FHD است. نرخ نوسازی 120 هرتز، حداکثر روشنایی 2000 نیت و پشتیبانی از HDR را ارائه می دهد. یک حفره دوربین در وسط نمایشگر جای گرفت.

دستگاه های پیکسل گوگل به دلیل قدرت عکاسی خود به طور گسترده ای شناخته شده اند. پیکسل 8 دارای دوربین دوگانه عقب است که شامل یک سنسور اصلی 50 مگاپیکسلی ISOCELL GN2 سامسونگ و یک لنز 12 مگاپیکسلی IMX386 فوق عریض است که فوکوس ماکرو را نیز ارائه می دهد. همچنین یک سنسور ToF ارتقا یافته وجود دارد. در جلو، همان دوربین سلفی 10.5 مگاپیکسلی را حفظ کرده است. این گوشی هوشمند قادر به ضبط ویدیوهای 8K است. ویژگی‌های مختلفی از جمله HDR مبهم، رفع تاری چهره، زوم با وضوح فوق‌العاده، پاک‌کن جادویی صوتی و موارد دیگر را در خود جای داده است.

Pixel 8 در بخش سخت افزاری، چیپست اختصاصی Tensor G3 گوگل بر اساس معماری 3 نانومتری را در خود جای داده است. تراشه امنیتی Titan M2 نیز وجود دارد. این گوشی هوشمند دارای 8 گیگابایت رم LPDDR5X و حداکثر 256 گیگابایت حافظه داخلی است. باتری 4485 میلی آمپر ساعتی با پشتیبانی از شارژ سیمی 24 وات و شارژ بی سیم 18 واتی همراه است. از نظر نرم افزاری، پیکسل 8 با اندروید 14 عرضه می شود. غول جست‌وجو نوید به‌روزرسانی‌های گسترده سیستم‌عامل و وصله‌های امنیتی ۷ ساله را می‌دهد.

منبع

به این پست امتیاز بدید