یکی از قسمت‌هایی که بیشتر از همه در بازی مکس پین ما را مجذوب خود کرده بود حرکت شیرجه‌ای بود که با صحنه آهسته رقم می‌خورد. یا مثلاً حرکت گلوله‌های اسنایپر یا همان تک‌تیرانداز که وقتی شلیک می‌شد صحنه آهسته نشان می‌داد و ما را غرق در هیجان می‌کرد.

از این نمونه بازی‌ها زیاد است که تا فردا شب هم می‌توان نام برد. کاپیتان پرایس در کالاف دیوتی، بتلفیلد، همسایه جهنمی، دسپرادوس، جنگ‌های صلیبی و…

این‌ها را گفتم تا حس و حال بازی را در شما دوباره زنده کنیم و به سراغ گیم دونی برویم که همه این‌ها را شامل می‌شود.

گیم دونی چیست؟

گیم دونی دات کام سایت خرید و فروش بازی اورجینال است که هر کسی در آن می‌تواند بازی دست دوم یا نو خود را برای فروش بگذارد. بازی کامپیوتر، پلی استیشن، ایکس باکس یا نینتندو فرقی نمی‌کند. هر کدام را که دارید باید سری به گیم دونی بزنید. در ادامه دلیل آن را توضیح می‌دهم.

اگر بازی اورجینال دست دوم دارید و می‌خواهید بدون دردسر بفروشید باید به مرکز تخصصی آن یعنی گیم دونی بروید و خیلی راحت با سه شماره در آن آگهی کنید و برای خرید آنلاین قرار دهید. بله، خرید آنلاین که دیگر همه به آن عادت داریم و نمی‌خواهیم وقت و انرژی‌مان تلف شود.

از طرف دیگر از دید مشتری هم بخواهیم نگاه کنیم، گیم دونی انتخاب اولمان خواهد بود. برای مثال من یک مشتری برای خرید بازی اورجینال کامپیوتر هستم. خب وقتی مرکز تخصصی آن را بشناسم برای خرید مطمئن و سریع، اول به آنجا سر می‌زنم. چراکه سایت گیم دونی دارای نماد اعتماد است و این یعنی مجوز از وزارت صنعت، معدن و تجارت که کافیست.

دوم از آن هر فروشنده سابقه‌اش مشخص است. چراکه پس از ورود به صفحه هر محصول، در کنار آن یک باکس مشخصات فروشنده می‌بینیم که سابقه فروش و امتیاز او را نشان می‌دهد که در ادامه توضیح می‌دهم.

قانون امتیاز در گیم دونی به این صورت است که هر فروشنده پس از اینکه محصولش به فروش می‌روند باید به مشتری محصولی که آگهی کرده را ارائه دهد و پاسخگویی خوبی داشته باشد. چراکه در انتهای این معامله باید از مشتری خود امتیاز بگیرد. وگرنه گیم دونی تا قبل از اینکه مشتری به او امتیاز دهد و رضایت خود را اعلام کند، پولش را نمی‌دهد.

جدای از این، گیم دونی اعلام کرده که همه محصولات فروشندگان، دارای 72 ساعت گارانتی هستند. یعنی من اگر مثلاً مشتری اکانت بازی پلی استیشن 5 یا اکانت ظرفیتی یا حتی گیفت کارت باشم، برای خرید با خیال راحت به گیم دونی می‌روم و محصول مورد نیازم را می‌خرم. اگر فروشنده بخواهد کلک بزند و اکانت تقلبی بدهد فوری گزارش می‌کنم تا سفارش لغو شود.

البته کلک زدنی وجود ندارد و این فرض محال بود. چراکه فروشندگان در همان ابتدا با پیامک احراز هویت می‌شوند و کسی که بخواهد راه کج برود به این سمت نمی‌آید.

تخفیف‌های ویژه استیم

هر ساله نزدیک کریسمس و فصل بهار و تابستان که می‌شود استیم تخفیف‌های ویژه‌ای برای انواع بازی‌ها ارائه می‌دهد. برای اینکه از تخفیف‌ها جا نمانید و نهایت استفاده را کنید، در همین زمان مدام به گیم دونی مراجعه کنید. چراکه فروشندگان زیادی هستند که بازی‌ها را با قیمت ارزان و با تخفیف در گیم دونی ارائه می‌دهند.

تاریخ تخفیف‌های استیم در سال 2024:

  • تخفیف‌های فصل بهار: از 24 اسفند 1402 تا 2 فروردین 1403
  • تخفیف‌های تابستانه: از 7 تا 11 تیر 1403
  • تخفیف‌های زمستانه (کریسمس): از 1 تا 15 دی 1403

برای خرید و فروش بازی اورجینال کافیست به سایت گیم دونی دات کام مراجعه کنید. از اکانت‌های دست دوم گرفته تا گیفت کارت‌های قانونی انواع پلتفرم‌ها مثل استیم، بتل نت، پلی استیشن و ایکس باکس، همه و همه.

یکی از ویژگی‌های ویژه آن خرید آنلاین و نمایش محصولات فروشندگان در رسانه‌های تبلیغاتی مختلف است.

چه فروشنده تخصصی باشید و چه یک فرد معمولی، فرقی ندارد، در گیم دونی به راحتی بازی خود را آگهی کنید و سریع و آنلاین بفروشید.