امروزه، بسیاری از محققان، کارمندان، دانش‌آموزان و… از افزونه‌های کروم برای مدیریت زمان و تمرکز روی اهداف و برنامه‌های روزانه‌شان استفاده می‌کنند. اگر شما هم جزو این دسته افراد هستید، توصیه می‌کنیم برای یک‌ بار هم که شده، افزونه‌ی پیشرفته و قدرتمند Timenotes را استفاده کنید.

با نصب و راه‌اندازی Timenotes، پس از اتمام کار روی پروژه می‌توانید تاریخ و زمان اتمام کار و همچنین مدت‌زمان صرف‌شده برای انجام پروژه را به‌طور دقیق در افزونه ثبت کنید. یکی از ویژگی‌های جالب Timenotes درمقایسه‌با رقبا، امکان فهرست‌کردن فعالیت‌ها و وظایف روزانه و نمایش میزان زمان صرف‌شده برای اتمام هر پروژه و وظیفه در روز است. به‌لطف این قابلیت، می‌توانید درک مناسبی از زمان صرف‌شده برای انجام هر پروژه به‌دست آورید.

همه‌ی این قابلیت‌ها در افزونه‌ی Timenotes دردسترس هستند؛ اما چنانچه به تنظیمات و ابزارهای بیشتری برای مدیریت زمان، تنظیم هشدارهای یادآوری انجام کار، مشاهده‌ی گزارش‌های تکمیلی و اتصال این افزونه به سرویس‌های مدیریت محتوا نظیر ترلو و … نیاز دارید، به قسمت پروفایل که قبلاً در این افزونه ایجاد کرده‌اید، می‌توانید مراجعه کنید و به امکانات جالب و پیشرفته‌ی Timenotes دست یابید.

تبدیل مرورگر اندروید به ابزاری همه‌فن‌حریف و کارراه‌انداز

همان‌طور‌که در این مقاله به‌طور مفصل توضیح دادیم، افزونه‌های بی‌شماری برای افزایش بهره‌وری، مدیریت صفحات بازشده در مرورگر، یادداشت‌برداری، خلاصه‌سازی متون و… مخصوص مرورگرهای مختلف مانند کروم و فایرفاکس توسعه یافته‌اند.

آنچه کاربران اندروید را از اپلی‌ها متمایز می‌کند، امکان نصب و استفاده از مرورگرهای توسعه‌یافته بر‌پایه‌ی کرومیوم (هسته و قلب تپنده‌ی کروم) است. بسیاری از این مرورگرها ضمن وفاداری به رابط کاربری مرورگر اصلی کروم، امکانات دیگری نظیر دانلود و نصب افزونه‌ها و کنترل استفاده از منابع سخت‌افزاری و نرم‌افزاری را در‌اختیار کاربران این سیستم‌عامل قرار می‌دهند.

تعداد زیادی از کاربران اینترنت برای کسب درآمد و انجام امور روزانه‌شان نیازمند استفاده از تلفن‌همراه هستند و امکان جابه‌جایی و راه‌اندازی لپ‌تاپ را ندارند. در چنین شرایطی، نصب و استفاده از افزونه‌های حرفه‌ای روی تلفن‌های اندرویدی می‌تواند بسیار مفید و مثمر‌ثمر واقع شود.

گفتنی‌ است که در این مقاله، تعداد بسیار محدودی از افزونه‌های موجود در فروشگاه افزونه‌های کروم بررسی شدند و هنوز‌هم ابزارهای هیجان‌انگیز زیادی هستند که با نصب و راه‌اندازی آن‌ها روی گوشی اندرویدی‌تان، زندگی دیجیتالی را می‌توانید ساده‌تر از آنچه هست، تجربه کنید.