OnePlus نسخه قرمز خورشیدی جدیدی را برای OnePlus 11R 5G در ۷ اکتبر راهی بازار هند خواهد کرد. این گزینه رنگی جدید دارای روکش چرم وگان قرمز روشن و بالاترین گزینه های ذخیره سازی و رم ارائه شده در دستگاه است.

پیش از عرضه، OnePlus از قیمت و پیشنهادات OnePlus 11R 5G Solar Red Edition اطلاعاتی ارائه کرده است. طبق یک تیزر در آمازون، رنگ قرمز خورشیدی OnePlus 11R 5G در تاریخ 7 اکتبر با قیمت 500 دلار عرضه خواهد شد. این قیمت البته شامل پیشنهادات بانکی نیز می شود، به این معنی که MRP بالاتر خواهد بود.

علاوه بر آن، OnePlus همچنین با هر خرید OnePlus 11R، یک هدفون Buds Z2 را نیز ارائه خواهد کرد. لازم به ذکر است که نوع جدید رنگ قرمز با 18 گیگابایت رم و 512 گیگابایت حافظه داخلی عرضه خواهد شد. در حال حاضر، گزینه 16 گیگابایت رم + 256 گیگابایت فضای ذخیره سازی با قیمت 44999 روپیه ارائه می شود. همانطور که گفته شد، قیمت OnePlus 11R در طول فروش جشنواره بزرگ هند که از 8 اکتبر آغاز می‌شود، کاهش می‌یابد. شما می‌توانید نوع ذخیره‌سازی 8 گیگابایت رم + 128 گیگابایت حافظه داخلی را با قیمت 34999 روپیه خریداری کنید.

گوشی OnePlus 11R Solar Red Edition در نزدیکی عرضه

OnePlus 11R 5G دارای صفحه نمایش 6.7 اینچی AMOLED با نرخ رفرش 120 هرتز، حفره دوربین سلفی در وسط نمایشگر، پشتیبانی از HDR10+، حسگر اثر انگشت زیر صفحه نمایش و پشتیبانی از Dolby Atmos است. این دستگاه از تراشه کوالکام Snapdragon 8+ Gen 1 پشتیبانی می کند و دارای رم LPDDR5 و حافظه داخلی UFS 4.0 است. OnePlus 11R 5G با سیستم عامل اندروید 13مبتنی بر OxygenOS 13 ارائه می‌شود.

دستگاه دارای سیستم دوربین سه‌گانه در عقب با دوربین اصلی 50 مگاپیکسلی، لنز فوق عریض 8 مگاپیکسلی و لنز ماکرو 2 مگاپیکسلی است. برای سلفی و چت تصویری، یک دوربین جلوی 16 مگاپیکسلی وجود دارد. این گوشی دارای باتری 5000 میلی آمپر ساعتی با پشتیبانی از شارژ فوق سریع 100 واتی است. از نظر اتصال، پشتیبانی از 5G، Wi-Fi 6E، بلوتوث 5.2، GPS و پورت USB Type-C را ارائه می دهد.

در اخباری مرتبط OnePlus از معدود OEM های اندرویدی است که جدیدترین تجربه های اندروید را به سرعت به دستگاه های خود می آورد. به طور مشابه، وان پلاس از یک طرف روی OxygenOS 14 Open Beta مبتنی بر اندروید 14 کار می کند و از طرف دیگر، باگ ها را برطرف می کند و آپدیت های معمول را برای گوشی های هوشمند خود ارائه می دهد. گوشی وان پلاس Nord CE 3 5G آپدیت سیستم عاملی OxygenOS 13.1.1.401 را به تازگی دریافت کرد. این بروزرسانی در حال حاضر برای هند منتشر شده و انتظار می رود به زودی به سایر کشورها نیز گسترش یابد. سیستم عامل CPH2569_13.1.1.401 (EX01) اکنون با تغییرات زیادی از جمله آپدیت امنیتی آگوست 2023 منتشر شد. بروزرسانی همچنین ثبات سیستم را بهبود می بخشد و شبکه را بهبود می دهد.

این یک عرضه تدریجی است و ممکن بوده چند ساعت تا چند روز طول بکشد تا به هر دستگاه برسد. اولین مورد به برخی از کاربران ارسال می شود و پس از تأیید موفقیت آمیز ساخت، در دسترس واحدهای گسترده تر قرار می گیرد. کاربران همچنین می توانند اشکالات را از طریق انجمن OnePlus گزارش کنند یا کاربران در هند می توانند از Google Dialer استفاده کنند و برای ارسال بازخورد *#800# را تایپ کنند.

برنامه OnePlus Nord 3 OxygenOS 14 Closed Beta در حال حاضر دردسترس است و انتظار می‌رود که Open Beta ماه آینده منتشر شود. طبق جدول زمانی رسمی OxygenOS 14 Open Beta، OnePlus Pad، OnePlus Nord 3، OnePlus 11R، 10 Pro و 10T 5G ماه آینده نسخه Open Beta را دریافت خواهند کرد. در همین حال، OnePlus Nord CE 3 5G در ماه نوامبر نسخه Open Beta را دریافت خواهد کرد.

OnePlus سخت در حال کار بر روی پوسته جدید است و اکثر دستگاه های پرچمدار جدید و قدیمی ظرف چند ماه آینده بروزرسانی را دریافت خواهند کرد. این شرکت قرار است کاربران را با ویژگی‌های نرم‌افزاری جدید شگفت‌زده کند که عملکرد و کارایی سیستم را افزایش داده و تجربه کاربری را ارتقا می بخشد.

منبع

به این پست امتیاز بدید