اکنون با روشی که در ابتدای مقاله گفته شد، می‌توان با اطلاعات حساب ساخته‌شده در سایت ایکس باکس، اکانت جدیدتان را به کنسول اضافه کنید.

چرا به اکانت جدید ایکس باکس نیاز دارید؟

نیاز به اکانت جدید ایکس باکس می‌تواند دلایل مختلفی داشته باشد. با ساخت این حساب می‌توانید همه‌ی اطلاعات مربوط به حساب کنسول بازی خود ازجمله نام و برچسب بازی را ویرایش کنید. همچنین اکانت ایکس باکس را می‌توان در چند کنسول و دستگاه استفاده کرد. به‌عنوان مثال می‌توان از اکانت ایکس باکس ۳۶۰ روی ایکس باکس سری اس یا ایکس باکس سری ایکس نیز استفاده کنید.

شما می‌توانید هر تعداد اکانت ایکس باکس را که تمایل دارید به کنسول خود اضافه کنید اما امکان انتقال امتیازات و پیشرفت بازی‌ها به حساب‌های دیگر وجود ندارد.

اجرای بازی‌های ایکس باکس به اکانت ایکس باکس لایو نیاز دارد؟

اگر کنسول خود را راه‌اندازی کرده‌اید نیاز به ساخت اکانت لایو ندارید. حساب ایکس باکس لایو درواقع نام دیگرِ اکانت ایکس باکس است که آموزش ساختش را در بالا توضیح دادیم.

البته دسترسی به برخی بازی‌های ایکس باکس به اشتراک پولی ایکس باکس لایو گلد نیاز دارد. ما پیشنهاد می‌کنیم برای صرفه‌جویی در هزینه‌ها و دسترسی به صدها عنوان بازی باکیفیت، از حساب‌های اشتراکی گیم پس آلتیمیت استفاده کنید.