AnTuTu، یک پلتفرم محبوب بنچمارک گوشی های هوشمند، امتیاز را برای iPhone 15 Pro Max منتشر کرده است، و این آمار قابل توجه است. دستگاه پرچمدار در مجموع 1641883 امتیاز کسب کرد که بالاتر از هر مدل قبلی آیفون است. با این حال، تنها اندکی از OnePlus Ace 2 Pro (1,733,703 امتیاز) و iQOO 11S (1,645,393 امتیاز) در جدول امتیازات کلی جلوتر است.

تست بنچمارک AnTuTu بر روی آیفون 15 پرو مکس با 8 گیگابایت رم و 1 ترابایت فضای ذخیره سازی که بهترین مدل بوده، ثبت شد. این دستگاه با سیستم عامل  iOS 17 همراه شد. به عنوان یک تفکیک، آیفون 15 پرو مکس در تست CPU امتیاز 392643 و در تست GPU امتیاز 597734 را کسب کرد. این یک پیشرفت قابل توجه نسبت به نسل قبلی آیفون 14 پرو مکس است که در تست CPU امتیاز 358964 و در تست GPU امتیاز 466281 را بدست آورد.

آیفون 15 پرو مکس نیز در تست بخش حافظه با امتیاز 306164 پیشتاز است. این امتیاز بالاتر از امتیاز ۲۳۳۹۲۵ آیفون ۱۴ پرو مکس است. آیفون 15 پرو مکس از چیپست جدید A17 Pro بهره می برد که اولین چیپست پرو اپل برای آیفون است. همچنین این اولین پردازنده مبتنی بر گره فرآیند 3 نانومتری TSMC است که به صورت تجاری در گوشی های هوشمند استفاده می‌شود.

A17 Pro دارای یک پردازنده 6 هسته ای با 2 هسته عملکرد و 4 هسته کم مصرف است. ریزمعماری CPU نیز بهبود یافته بوده و GPU به معماری جدید با هسته های بیشتر ارتقا یافته است.

آیفون 15 پرو مکس گوشی قدرتمند اپل

در دیگر خبرها طی رویداد پاییز سالانه اپل، این شرکت نسل جدید سری آیفون 15، واچ سری 9، نسل دوم واچ اولترا و موارد دیگر را معرفی کرد. اپل واچ اولترا 2 به عنوان جانشین مدل سال گذشته وارد بازار می شود. برای کسانی که نمی دانند، این ساعت هوشمند پرچمدار این شرکت است که به شدت بر روی علاقه مندان به ماجراجویی و فضای باز متمرکز شده است.

به نظر می رسد که اپل با مدل واچ اولترا در حال مبارزه با گارمین است. جدیدترین ارائه دهنده نسل دوم بروزرسانی تدریجی را نسبت به نسل قبلی خود دربرمی گیرد. اپل واچ اولترا 2 دقیقاً از طراحی مقاومی مشابه مدل قبلی خود بهره می برد که می تواند در برابر آسیب ها مقاومت کند. این یک بدنه تیتانیومی درجه یک هوافضا با پوشش 49 میلی متری و یک پوسته برجسته برای محافظت از صفحه نمایش دارد.

این دستگاه پوشیدنی دارای استاندارد MIL-STD 810H است که استاندارد تجهیزات نظامی و ناهموار است. همچنین دارای استاندارد WR100 مقاوم در برابر آب و دارای گواهی EN 13319 است که یک استاندارد بین المللی غواصی است. این باعث می شود ساعت هوشمند برای کایت سواری، ویک بورد و غواصی تا عمق 40 متری ایده آل باشد. اپل Watch Ultra 2 همچنین دارای ویژگی حرکت دوبار ضربه زدن (ضربه زدن بر انگشت اشاره و شست) برای پاسخ به تماس‌ها، توقف و ازسرگیری تایمرها و کارهای بیشتر بدون تعامل با دستگاه است.

اپل واچ اولترا تاج چرخان و دکمه اکشن را در سمت راست حفظ می کند و دومی دسترسی سریع به چندین ویژگی را فراهم می کند. دارای صفحه نمایش رتینا همیشه روشن تا 3000 نیت برای مشاهده در زیر نور شدید خورشید است. این ساعت هوشمند دارای سه میکروفون و شکل دهی پرتو تطبیقی برای بهبود کیفیت تماس و کاهش نویز پس زمینه است. همچنین از یادگیری ماشینی برای کاهش صدای باد استفاده می کند تا صدا واضح باشد.

با توجه به ویژگی های سلامتی و تناسب اندام، اپل واچ اولترا 2 به نمایشگر ضربان قلب به همراه سنسور ECG و ردیاب SpO2 مجهز شده است. موارد زیادی وجود داشته است که ساعت‌های هوشمند اپل به‌طور دقیق فیبریلاسیون دهلیزی را تشخیص داده و جان کاربران را نجات داده‌اند. این دستگاه پوشیدنی دارای یک ردیاب سیکل قاعدگی برای زنان با دماسنج است تا پیش بینی بهتری داشته باشد. همچنین دارای دو سنسور است که سوگیری بدن و سوگیری خارجی را برای زنان از بین می برد. علاوه بر این، تنظیم خانواده می تواند از تخمین های تخمک گذاری عطف به ماسبق نیز بهره مند شود.

منبع

به این پست امتیاز بدید