انتظار می رود سامسونگ Galaxy S23 FE در ماه اکتبر راهی چندین بازار شود. مانند مدل های قبلی FE، به عنوان یک گوشی پرچمدار مقرون به صرفه، پوشش آن را می شکند. گزارش جدید 91mobiles ادعا می کند که S23 FE در ماه مذکور راهی بازار هند شود.

به گفته این نشریه، از طریق منابع خرده‌فروشی دریافته است که Galaxy S23 FE در نیمه اول اکتبر رونمایی می شود. از این رو، به نظر می رسد که شرکت ممکن است در روزهای آینده به طور رسمی این دستگاه را دستکاری کند. طبق اطلاعاتی که اخیراً فاش شده، نسخه‌ 8 گیگابایت رم + 128 گیگابایت حافظه و 8 گیگابایت رم + 256 گیگابایت حافظه S23 FE به ترتیب با قیمت 54999 و 59999 روپیه عرضه می‌شوند. انتظار می رود این دستگاه در رنگ هایی مانند بنفش، گرافیت، سفید و سبز لیمویی وارد بازار شود.

طبق اطلاعات فاش شده قبلی، سامسونگ گلکسی S23 FE بسته به بازار خاص، از چیپست اسنپدراگون 8 نسل 1 یا اگزینوس 2200 بهره می برد. این گوشی مجهز به نمایشگر 6.3 اینچی AMOLED با وضوح +FHD، نرخ نوسازی 120 هرتز و اسکنر اثر انگشت زیر نمایشگر است. انتظار می‌رود این دستگاه مبتنی بر اندروید 13 و رابط کاربری One UI 5.1.1 باشد. گفته می شود S23 FE به یک باتری 4500 میلی آمپر ساعتی مجهز شده که از شارژ 25 واتی و شارژ بی سیم 15 واتی پشتیبانی می کند. علاوه بر این، گفته می شود که با 8 گیگابایت رم و 128 گیگابایت / 256 گیگابایت حافظه داخلی عرضه می شود.

شایعات همچنین حاکی از آن است که سیستم دوربین عقب S23 FE شامل یک سنسور اصلی 50 مگاپیکسلی با پشتیبانی از OIS، یک لنز تله فوتو 12 مگاپیکسلی با زوم اپتیکال 3 برابر و یک دوربین 8 مگاپیکسلی فوق عریض می شود. برای سلفی، S23 FE ممکن است دارای یک دوربین سلفی 10 مگاپیکسلی باشد. انتظار می رود سامسونگ در ماه اکتبر از سری تبلت های گلکسی تب اس 9 و هدفون های گلکسی بادز FETWS رونمایی کند. مشخص نیست که آیا این دستگاه ها در هند عرضه خواهند شد یا خیر.

Galaxy S23 FE در نزدیکی

در اخباری مرتبط انتظار می رود سامسونگ به زودی یک رویداد اختصاصی برای رونمایی از محصولات “Fan Edition” برگزار کند. اینها عبارتند از Galaxy Tab S9 FE، Galaxy Tab S9 FE+ و Galaxy Buds FE. این احتمال وجود دارد که Galaxy S23 FE نیز در کنار این دستگاه ها معرفی شود. گزارش‌های اخیر جزئیاتی را در مورد هدفون Galaxy Buds FE که مقرون به صرفه‌ترین هدفون TWS سامسونگ خواهد بود، فاش کرده است. گزارش جدیدی که توسط Winfuture.de ارائه شده تصاویر جدیدی از Galaxy Buds FE را به بیرون درز کرده است. همچنین جزئیات جدیدی در مورد هدفون به اشتراک گذاشته است.

بر اساس این گزارش، Galaxy Buds FE در دو رنگ خاکستری گرافیتی و سفید عرضه خواهد شد. طراحی ساده‌تری در مقایسه با مدل‌های برتر مانند Galaxy Buds 2 Pro و Buds 2 دارد. پوسته بیرونی هدفون گلکسی بادز FE دارای یک ناحیه حساس لمسی مشخص شده برای کنترل پخش رسانه با ضربه زدن ساده انگشت است. در داخل Galaxy Buds FE، سامسونگ یک درایور صوتی 12 میلی متری را ادغام کرده که بر عملکرد باس بهبود یافته تاکید دارد.

در حالی که اطلاعات مربوط به عمر باتری گلکسی بادز FE فاش نشده باقی مانده است، این هدفون ها از طریق پین های استاندارد pogo واقع در یک کیس شارژ، که می تواند از طریق درگاه USB-C به منبع تغذیه متصل شود، انرژی می گیرد. متاسفانه، این گزارش هیچ اطلاعاتی در مورد سایر مشخصات Buds FE ندارد. از آنجایی که این یک محصول مقرون به صرفه خواهد بود، سامسونگ ممکن است از برخی ویژگی های سطح بالا مانند ANC در Buds FE صرف نظر کند.

در ایالات متحده، قیمت های خرده فروشی پیشنهادی سازنده رسمی در حال حاضر 99.99 دلار ذکر شده است، در حالی که خرده فروشان اروپایی 88.90 یورو را پیشنهاد می کنند.

منبع