کسب و کار باید با افرادی آشنا شود که علاوه بر تخصص، تجربه کافی دارند و سفارش خود را به بهترین شکل ممکن و به موقع به آنها تحویل دهد.

به همین دلیل، با توجه به اینکه یافتن یک فریلنسر به دقت و حساسیت زیادی نیاز دارد، شرکت هایی هستند که راهی برای ارتباط با بهترین فریلنسرها در اختیار شما قرار می دهند.

پس در این مقاله با ما همراه باشید. چرا که قصد داریم با معرفی بیت جاب راه حلی قطعی برای ملاقات با فریلنسرها به شما معرفی کنیم و اطلاعاتی در مورد نحوه کار این تجارت در اختیار شما قرار دهیم.

همه چیز درباره فریلنسینگ

معنای لغوی فریلنسر یک حرفه آزاد است و به شخصی اطلاق می شود که بدون تعهد به کسب و کاری خاص، پروژه های کارفرمایان خود را در زمان مقرر تکمیل و به آنها تحویل دهد.

باید اضافه کنیم که این شغل به شما آزادی برنامه ریزی می دهد و زمان شما را به مکان و زمان خاصی محدود نمی کند. ضمناً هیچ مشکلی مربوط به قراردادهای بلندمدت و انواع تعهدات در این کار وجود ندارد.

چرا کسب و کارها باید فریلنسرها را استخدام کنند؟

بسیاری از فعالیت‌هایی که کسب‌وکارها و کسب‌وکارهای آن‌ها انجام می‌دهند نیازی به استخدام کارکنان دائمی ندارند و هزینه‌های مربوط به انجام این کار به قدری زیاد است که صاحبان مشاغل ترجیح می‌دهند افراد آزاد استخدام کنند. این مزیت های زیادی دارد که در زیر به برخی از آنها اشاره می کنیم:

حقوق: فریلنسر با توجه به هزینه های بخش کاری و سفر به محل کار به جز هزینه های مربوط به پروژه مبلغ اضافی دریافت نمی کند.

سفارش پروژه: شرایط سفارش پروژه به گونه ای است که نیاز شما را برای عملیات مورد نظر به درستی برآورده کند.

امکان ویرایش: هنگامی که پروژه ای را ثبت می کنید و یک فریلنسر استخدام می کنید، پس از دریافت فایل پروژه خود، می توانید درخواست ویرایش آن را داشته باشید. زیرا گاهی پیش می آید که از نتیجه کار رضایت کامل نداشته باشید.

زمان: با توجه به اینکه فریلنسرها محدودیت زمانی ندارند و تجربه آنها در زمینه پروژه ای که دریافت می کنند زیاد است معمولا سفارش شما را سریعتر از زمانی که به کارمندی برون سپاری می کنید تحویل می دهند.

چه شرکت هایی باید فریلنسر استخدام کنند؟

با توجه به آماری که نشان می دهد یک سوم نیروی کار آمریکا به شغل آزاد مشغول هستند، می توان نتیجه گرفت که هر شغلی که نیاز به کار با فناوری، تولید محتوا و تبلیغات داشته باشد، دیر یا زود مجبور به استخدام یک فریلنسر و سفارش پروژه می شود.

به همین دلیل، اگر بخواهیم لیستی از فعالیت هایی که فریلنسرها به عنوان پروژه قبول می کنند و در مهلت مقرر تحویل می دهند، داشته باشیم، به لیستی که در زیر منتشر کرده ایم می رسیم:

نویسندگان: فرقی نمی کند کسب و کار شما قصد فعالیت در شبکه های اجتماعی را داشته باشد یا به دنبال تولید محتوای وب سایت باشد. نکته مهم این است که نویسندگان فریلنسرهایی هستند که دیر یا زود به آنها نیاز خواهید داشت. زیرا بدون آنها امکان تبلیغ کسب و کار شما وجود ندارد.

برنامه نویسان: برنامه نویسی علم و مهارتی است که هم به صورت کار رسمی و هم به صورت پروژه ای و فریلنسری قابل انجام است. باید بگوییم کسانی که یکی از زبان های برنامه نویسی را بلد باشند و تجربه کافی داشته باشند هم به عنوان کارمند و هم به عنوان فریلنسر درآمد و اعتبار کافی خواهند داشت.

طراحان گرافیک: طراحی لوگو، بنر، چیدمان اینستاگرام و بسیاری موارد دیگر به فریلنسرهای گرافیکی نیاز دارد. این افراد به دلیل تجربه زیاد در کار با ابزارهای گرافیکی و سوادشان در تشخیص طرح و رنگ می توانند نقش مهمی در برندسازی کسب و کار شما داشته باشند.

مشاوران تبلیغات: حتی بزرگترین کسب و کارها هم برای دیده شدن نیاز به تبلیغات دارند. اما اینکه چه نوع تبلیغی می تواند بیشتر خود را به چشم بیاورد و توجه مخاطب را به خود جلب کند و در عین حال بهترین تعریف برای تبلیغ کسب و کار شما باشد، نیاز به تخصص افرادی دارد که در این حرفه پرسود تحصیل کرده اند.

طراحان سایت: وب سایت فرصتی را برای کسب و کارها فراهم می کند تا کسب و کار خود را به صورت آنلاین مدیریت و کنترل کنند. به همین دلیل طراحان وب فریلنس پروژه مربوط به راه اندازی سایت شما را دریافت کرده و به موقع و با بهترین کیفیت تحویل می دهند.

کارشناس سئو: وقتی صاحب یک وب سایت هستید، باید در صفحات اول گوگل قرار بگیرید. کارشناس سئو فردی است که به شما کمک می کند با محتوای با کیفیت در صفحات اول گوگل قرار بگیرید و درآمد و فروش خود را چند برابر کنید.

مترجم: برای انجام تحقیقات، تولید محتوا، نوشتن و اطلاعات در مورد بازارهای جهانی، به یک فریلنسر نیاز دارید که کار ترجمه انجام دهد و بتواند به روزترین اطلاعات را در زمینه کاری شما در اختیار شما قرار دهد.

• ادمین اینستاگرام: اینستاگرام یک شبکه اجتماعی است که تولید محتوا در آن نیاز به تجربه زیادی دارد. زیرا رفتن به کاوشگر و کشیدن تاریخچه نما آسان نیست. کسانی که در این زمینه تخصص دارند، مانند یک فریلنسر، مدیریت اکانت اینستاگرام شما را تا زمانی که نیاز داشته باشید به عهده خواهند گرفت.

چگونه یک فریلنسر استخدام کنیم؟

BitJob مجموعه ای است که به عنوان جدیدترین پلتفرم برای ارتباط فریلنسرها و صاحبان مشاغل شناخته می شود. این برند با سیستمی مبتنی بر جوایز نقدی در مدت زمان کوتاهی مورد توجه کارفرمایان و فریلنسرها قرار گرفته است.

به همین دلیل اگر به دنبال بهترین بازار کار آنلاین در ایران هستید و به دنبال شرایطی هستید که در صورت عدم رضایت کامل از پروژه دریافتی مجبور به پرداخت هزینه نباشید به وب سایت این مجموعه مراجعه کنید.

این به شما این امکان را می دهد که نه تنها تا 90 درصد در هزینه های خود صرفه جویی کنید، بلکه فرصت دریافت جایزه تا سقف یک میلیون تومان را نیز به دست آورید. (البته اگر امکان ثبت اولین پروژه موفق خود را دارید)