شیائومی در حال آماده سازی برای عرضه گوشی های هوشمند شیائومی 13T و شیائومی 13T Pro در بازار جهانی است. بر اساس گزارش ها، انتظار می رود این راه اندازی تا قبل از اکتبر باشد. پیش از عرضه، Xiaomi 13T Pro در آمازون انگلستان دیده شده و قیمت و تاریخ عرضه آن مشخص شده است.

همانطور که در لیست ذکر شد، Xiaomi 13T Pro در تاریخ 1 سپتامبر عرضه خواهد شد. انتظار می رود قیمت اولیه در هنگام عرضه 799 پوند باشد که 100 پوند بیشتر از قیمت 699 پوندی مدل قبلی است. لازم به ذکر است که این قیمت مربوط به نسخه با 12 گیگابایت رم + 512 گیگابایت حافظه داخلی است. دایرکتوری در حال حاضر فاقد نمایش دستگاه بصری است که برای دایرکتوری های اولیه از این نوع به نظر می رسد.

اطلاعات فاش شده نشان می دهد که Xiaomi 13T Pro دارای صفحه نمایش CrystalRes AMOLED با نرخ تازه سازی 144 هرتز است. در بخش سخت‌افزاری، می‌توانید با Dimensity 9200 Plus یا Snapdragon 8 Gen 2 استفاده کنید. این دستگاه همچنین دارای یک دوربین توسعه‌یافته توسط لایکا است، اگرچه جزئیات دقیق در حال حاضر وجود ندارد.

این لیست باتری 5000 میلی آمپر ساعتی با پشتیبانی از شارژ سریع 120 واتی را تایید می کند. در نهایت، می‌توان انتظار داشت که این دستگاه با رابط کاربری MIUI 14 مبتنی بر اندروید 13 عرضه شود.

در اخبار دیگر، شیائومی پد 6 اوایل این هفته در هند عرضه شد و در 21 ژوئن برای خرید در دسترس خواهد بود. این محصول شیائومی با سخت افزار پرچمدار و قیمت مقرون به صرفه عرضه می شود. این شرکت همچنین لوازم جانبی جدیدی از جمله قلم هوشمند نسل دوم شیائومی را به تبلت معرفی کرد.

اما برای استفاده از این لوازم جانبی نیازی به خرید جدیدترین تبلت ندارید. در واقع شیائومی قلم هوشمند جدید را با قلم قدیمی شیائومی پد 5 سازگار کرده است، در واقع شیائومی نسل جدید قلم هوشمند خود را معرفی کرده است که نه تنها با سری پد 6 شیائومی سازگاری دارد، در واقع این مدل با آن نیز سازگار است. نسل قبلی، شیائومی پد 5.

شیائومی پد 5 در سال 2021 عرضه شد و قیمت مناسبی داشت. تبلت همچنان گزینه خوبی است، اما پد 6 جدید در مقایسه با عملکرد بهتری ارائه می دهد. برای اینکه ایده ای به شما بدهیم، شیائومی پد 6 از پردازنده کوالکام اسنپدراگون 870 بهره می برد که نسبت به پردازنده اسنپدراگون 860 شیائومی پد 5 پیشرفت آشکاری دارد.

تبلت جدید شیائومی دارای صفحه نمایش 11 اینچی IPS LCD با وضوح بالاتر 2880×1800 است که وضوح 2560×1600 شیائومی پد 5 را شکست می دهد.

منبع

به این پست امتیاز دهید