پس از عرضه تبلت های سری گلکسی تب اس 9 سامسونگ در هفته گذشته، این برند اکنون روی تبلت های گلکسی تب اس 9 فن ادیشن کار می کند. تاکنون خبرهایی از کار این برند بر روی دو مدل گلکسی تب اس 9FE و گلکسی تب اس 9FE+ وجود دارد.

به گفته Roland Quandt، کارشناس اطلاعات، نسخه وای فای Galaxy Tab S9 FE با 6 گیگابایت رم و 128 گیگابایت فضای ذخیره سازی ممکن است در هند 63000 روپیه (762 دلار) قیمت داشته باشد. در حالی که این برند هنوز این موضوع را تأیید نکرده است، اگر قیمت واقعاً دقیق باشد، می‌تواند چالشی برای برند باشد زیرا نسل قبلی گلکسی تب اس 8 با قیمت حدود 51000 روپیه (617 دلار) در هند در دسترس است.

اطلاعات فاش شده حاکی از آن بوده که این تبلت از چیپست Exynos 1380 به همراه 6 گیگابایت رم / 8 گیگابایت رم و 128 گیگابایت حافظه داخلی پشتیبانی می کند. همچنین گفته می‌شود که دارای سنسور تک دوربین و نمایشگر LCD با سایز 10.9 اینچ است. در مقایسه با آن، گلکسی تب اس 8 دارای صفحه نمایش 11 اینچی LPTS با رزولوشن 2560 در 1600 پیکسل و نرخ نوسازی 120 هرتز است. همچنین دارای یک چیپست پرچمدار اسنپدراگون 8 نسل 1 در بخش سخت افزاری بوده که با باتری 5800 میلی آمپر ساعتی، سنسور اصلی 13 مگاپیکسلی و دوربین سلفی 6 مگاپیکسلی همراه شده است.

در اخباری مرتبط سامسونگ وجود Galaxy Tab S9 FE و Galaxy Tab S9 FE+ را تایید کرده است. یک وب‌سایت رسمی سامسونگ در فرانسه نام این دو تبلت معرفی‌نشده را اعلام کرده که به عرضه قریب‌الوقوع آنها اشاره می‌کند. این تبلت‌ها در فهرستی از دستگاه‌های گلکسی سازگار با دستیار دیجیتالی این شرکت، Bixby قرار دارند. وب سایت (از طریق) خود یک راهنمای Bixby است.

مدتی است که شایعات در مورد کار سامسونگ بر روی تبلت های جدید Fan Edition (FE) در اینترنت منتشر شده است. قبلاً دستگاه‌ها را در فهرست‌های مختلف گواهی‌نامه‌ها و بنچمارک‌ها دیده‌ایم، در حالی که رندرهای فاش شده طراحی آنها را نیز آشکار کرده‌اند. با این حال، Galaxy Tab S9 FE و Galaxy Tab S9 FE+ همچنان معرفی نشدند.

گمانه زنی هایی وجود داشت مبنی بر اینکه سامسونگ ممکن است تبلت های مقرون به صرفه جدید را در جریان رویداد Galaxy Unpacked هفته گذشته رونمایی کند، اما این کار را نکرد. این شرکت کره ای تنها گلکسی تب اس 9، گلکسی تب اس 9 پلاس و گلکسی تب اس 9 اولترا را معرفی کرد که همگی پرچمداران واقعی هستند. مدل‌های FE در هیچ کجا ذکر نشده‌اند، با این رویداد همچنین گلکسی زد فولد 5، گلکسی زد فلیپ 5 و سری گلکسی واچ 6 ارائه شد.

در حالی که ما هنوز منتظر معرفی Galaxy Tab S9 FE و Galaxy Tab S9 FE+ یا حتی تاریخ رونمایی آنها هستیم، سامسونگ با ذکر آنها در وب سایت خود نشان می دهد که انتظار طولانی تر نخواهد بود. این شرکت همچنین Galaxy S23 FE را در دست ساخت دارد و شایعات حاکی از عرضه آن در سپتامبر است. شاید هر سه دستگاه FE در یک روز ماه آینده معرفی شوند، باید منتظر بمانیم و تماشا کنیم.

مجموعه دستگاه های گلکسی FE سامسونگ به دلیل ارائه مشخصات درجه یک پرچمدار با قیمت پایین تر شناخته شده است. این شرکت با حذف برخی از ویژگی‌های پریمیومی از محصولات پرچم‌دار فعلی و در عین حال رعایت اصول اولیه، این امکان را فراهم می‌کند. Galaxy Tab S9 FE و Galaxy Tab S9 FE+ تفاوتی ندارد.

بر اساس اطلاعات فاش شده و لیست گواهینامه ها، این دو به ترتیب نسخه های ارزان Galaxy Tab S9 و Galaxy Tab S9+ خواهند بود. مدل‌های FE از سایز صفحه نمایش، قلم S، ظرفیت باتری، سرعت شارژ، مشخصات و ویژگی‌های بیشتر با پرچم‌داران مشترک هستند. در عین حال، ممکن است نمایشگر Dynamic AMOLED 2X، اسکنر اثر انگشت زیر نمایشگر و آخرین پردازنده پرچمدار را از دست بدهند. برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد تبلت های سامسونگ سری FE در آینده با ما همراه باشید.

منبع

به این پست امتیاز بدید