در این دوره از انتخابات که در روزهای پنجشنبه و جمعه مورخ 25 و 26 خرداد 1402 برگزار شد، انتخابات هیأت مدیره جدید اتاق بازرگانی استان تهران بر اساس فناوری بلاک چین و به میزبانی سامانه آرامش قاقنوس این شرکت برگزار شد. مشارکت 84 درصد از کسانی که رای دادند.

انتخابات اتاق های بازرگانی سراسر کشور اسفندماه سال گذشته برگزار شد و نهادهای دولتی پس از تایید اسامی منتخبان بخش خصوصی، 20 نماینده را در پایان اردیبهشت ماه به اتاق بازرگانی تهران معرفی کردند.

اتاق بازرگانی استان تهران در دهمین دوره برگزاری خود و همزمان با تغییرات قوانین برگزاری انتخابات اتاق ایران، برای اولین بار از طریق سامانه رای گیری آنلاین و بر اساس فناوری بلاک چین، هیئت رئیسه خود را انتخاب کرد. .

شرکت یکتا قاقنوس پارس با مأموریت توسعه اپلیکیشن های فناوری دفتر کل توزیع شده و ارائه خدمات جدید مبتنی بر شبکه قاقنوس به عنوان اولین و بزرگترین زیرساخت دفتر کل توزیع شده (DLT) در ایران، سیستم انتخابات بلاک چین ایمن را بر اساس دفتر توزیع شده فونیکس انجام داد

سامانه انتخابات آنلاین آرامش تاکنون بیش از 200 انتخابات را در سطح استانی و کشوری برگزار کرده است.

کانون بازرسین حقوقی، سازمان نظام مهندسی عمران، کانون بازنشستگان شهرداری، سازمان نظام همکاران، سازمان نظام صنفی رایانه ای، جامعه سردفتران و دفتریاران و سازمان نظام مهندسی کشاورزی و منابع طبیعی از جمله نهادهایی هستند که انجام می دهند. انتخابات دوره ای خود را از طریق سیستم بلاک چین حفظ کردند.