به گزارش روابط عمومی سازمان نصر تهران، بیست و ششمین دوره نمایشگاه الکامپ با پنج پنل تخصصی در حوزه‌های لجستیک، آموزش، ارز دیجیتال، بهداشت و درمان و نوآوران ایرانی در نخستین روز برگزار می‌شود.

پنل “از گاراژ تا آخرین مایل تحویل: جاده ای که لجستیک طی کرده است” از ساعت 11 صبح تا 12 بعد از ظهر، در این پنل پاشوتان پورچیکتار مدیرعامل پادرو، مهرداد ملک محمدی مدیرعامل دیجی، اکسپرس علیشاد عتیزادی مدیرعامل پستکس، مدیر عامل شرکت دیجی آگیلینسب و محمدرضا قادری، رئیس مرکز پست نوآوری تجارت الکترونیک و لجستیک پیشرفته سخنرانی می کنند.

پنل دیگری نیز در حوزه آموزش با عنوان «بسته فروش اینستاگرام، صنعت آموزش آنلاین را تحویل گرفته اند؟» برگزار می شود. در این پنل پوریا آسترکی مدیرعامل کارزیلا، مانوئل اوهنجانیان مدیرعامل ایسیمنار، محمد معظمی مدیر آکادمی ایرانسل و مصطفی حسینی مدیرعامل مکتابخونه از ساعت 11 صبح تا 12 ظهر به ارائه سخنرانی می پردازند. ساعت .

امیرحسین راد مدیرعامل نوبیتکس، محمد حکیمی مدیرعامل رامزینکس، محمد قاسمی مدیرعامل مزدکس، احسان مهدی زاده نایب رئیس والکس و امیرحسین مردانی مدیرعامل بیت پین در پنلی مرتبط با حوزه ارزهای دیجیتال حضور خواهند داشت. ، با نام “اکوسیستمی که شما را شگفت زده کرد” و از ساعت 12:00 تا 13:00 سخنرانی می کنند.

حوزه دیگر مراقبت های بهداشتی است که در پنلی با عنوان “هنوز چهار نفر در قفل هستند؟!” بحث شد. وحید یونسی، مدیرعامل سیناپس، مسعود تاجفرد، بنیانگذار اسنپ داکتر، آرش برجیهانی، مدیرعامل هلثیو، مهرشاد تیموری، مدیرعامل هیپوکرات نظرات خود را در این زمینه به اشتراک می گذارند.

پنل پایانی روز یکشنبه با عنوان «نقش نوآوران در آینده ایران» از ساعت 13:30 تا 14:30 با حضور جامعه شناسان برگزار می شود. در این پنل، مقصود فراستخواه، علی اصغر سعیدی، جواد میری و محمدرضا جوادی یگانه به بررسی آینده ایران در فناوری و نوآوری می پردازند.

روز دوم: میدان ایران، گردشگری و فناوری های زمین

در روز دوم، دوشنبه 14 تیرماه، پنل ها از ساعت 9:30 صبح آغاز می شود و موضوعاتی مانند ایران چهارجانبه، گردشگری و لند تک را ارائه می دهند.

حسین محد از همدان، احسان عبدی پور از تبریز، محمدصادق میری از زاهدان، مهرداد یزدانی از اصفهان و حسین حاجی زاده از بندرعباس به عنوان فعالان حوزه فناوری و استارتاپ در پنلی با عنوان «واقعاً همه چیز در تهران مونتاژ شده است؟» صحبت می کنند. این پنل از ساعت 9:30 الی 10:30 برگزار می شود.

پنل دوم که از ساعت 11 الی 12 برگزار می شود با موضوع گردشگری با حضور کامیار ایرانی، مدیرعامل فلایتیو، توحید علی اشرفی، معاون بازاریابی گروه علی بابا، فرید، اختصاص دارد. یکانی، مدیر ارشد بازرگانی اسنپ تریپ، و بهرام مشرفه، بنیانگذار و مدیر عامل Utopin، در مورد موضوع استارت آپ های سفر: داستان اصلی، موفقیت در سبک سفر بحث خواهند کرد.

پنل پایانی روز دوشنبه که به حوزه لندتک اختصاص دارد با موضوع «وام های خرد: ظهور یک بازار بزرگ»، محمد صادق آزادانی، رئیس کمیته لندتک سامانه نظام صنفی رایانه ای تهران، علیرضا هوشمند، رئیس هیئت مدیره هیئت مدیره قستا، پدرام ورشوکار، مدیرعامل دارا و علیرضا شفیعی، مدیرعامل کیپا به ایراد سخنرانی خواهند پرداخت.

روز سوم: سرمایه گذاری، اکوسیستم و نظام صنفی

سه شنبه 15 تیرماه پنل هایی در حوزه های سرمایه گذاری، اتحادیه های صنفی، اکوسیستم و نظام صنفی برگزار می شود.

پنل سرمایه گذاری با موضوع “آیا واقعا پول وجود دارد؟” از ساعت 12:00 الی 13:00 برگزار می شود. در این پنل محمدمهدی آباشانی مدیرعامل حرک اول، رضا زرنوکی مدیرعامل صندوق مالی، علی فیاضبخش مدیرعامل سرآوا و علیرضا خداکرمی رئیس هیات مدیره داده پردازی پارسیان سخنرانی خواهند کرد.

همچنین از ساعت 13:30 تا 14:30 پنلی با عنوان «مفقودین سیمرغ» با سخنرانی مهدی شریعتمدار مدیرعامل جیبیت، مهدی فاطمیان مدیرعامل زیبا، حسین اسلامی رئیس نصر تهران، حسن هاشمی رئیس جمهور برگزار شد. نصر کیشور و وحید شمحشی، مدیر توسعه کسب و کار در Nobitex.

همزمان پنل دیگری با عنوان «فراز و نشیب های یک رابطه: صنعت فناوری اطلاعات و اکوسیستم استارتاپی» با حضور صادق فرامرزی نایب رئیس سامانه نظام صنفی رایانه ای تهران، رضا قربانی عضو هیئت مدیره بازرگانی رایانه تهران برگزار شد. سامانه صنفی، اشکان ابراهیمی، عضو هیئت مدیره سامانه نظام صنفی رایانه ای تهران و فرهاد کرم زاده، عضو هیئت مدیره سامانه نظام صنفی رایانه ای تهران برگزار می شود.

روز پایانی: زنان، تجربه مشتری، اکوسیستم نوآوری و زیرساخت و اینترنت

روز چهارشنبه آخرین روز اکسپوی الکامپ با پنل “زنان و اکوسیستم نوآوری” ساعت 9:30 صبح آغاز می شود. در این پنل با عنوان “سقف شیشه ای است یا بتنی؟” مریم قدس گلشن مدیر توسعه کسب و کار جیرینگ، عطمه هاشمی موسس شرکت روش، نغمه عقیلی موسس استادسلام، سحر بختیاری بنیانگذار آویار و مدیرعامل پیمان، مینا ولی فعال فین تک و کتایون سپهری مربی کسب و کار نظرات خود را ارائه دهید. در این منطقه.

پانل بعدی چهارشنبه با عنوان “چه کسی به مشتری اهمیت می دهد؟” با سخنرانی نگار پورشعبان، مدیر تیم تجربه مشتری و تحقیقات بازار تپسی، شمین نسابه، معاون دیجیتال گروه مالی کیان، امید روشن، مدیر طراحی نوبیتکس در مورد بهبود تجربه مشتری سخنرانی خواهد کرد.

آخرین روز نمایشگاه با پنل “اقتصاد نوآوری و فرصت های آن برای آینده ایران” با سخنرانی علینکی مشایخی، بنیانگذار دانشکده مدیریت و اقتصاد شریف، شهاب یوانمردی، مدیرعامل فناپ، فرزین فردیس، یکی از اعضای اتاق بازرگانی تهران و صادق فرامرزی نایب رئیس نصر تهران از ساعت 13:30 تا 14:30 به بحث اکوسیستم فناوری اختصاص دارد.

همچنین پنل دیگری با موضوع زیرساخت و اینترنت با عنوان «اینترنت و همه دارایی های ما» با سخنرانی شهراد یوسفی زاده از آسیاتک، فرشاد اسماعیلیان، مدیرعامل هاست ایران و حسین الدین زاریان، مدیرعامل ابرازیس برگزار می شود. قسمت پایانی پانل های نمایشگاه از ساعت 13:30 الی 15:30 باشد.

یک رویداد برای دانش آموزان

رویدادی با نام Tinovastars در این نمایشگاه برگزار می شود که بیش از 30 تیم دانش آموزی از استان های مختلف سیستان و بلوچستان، هرمزگان، خراسان جنوبی و تهران در آن حضور دارند.

در این رویداد که در سالن های 8 و 9 برگزار می شود، 12 تیم منتخب به ارائه ایده ها و محصولات خود می پردازند. Tinostars با حمایت شرکت های فناوری اطلاعات، مربیان و مشاوران حوزه کارآفرینی و با مساعدت وزارت آموزش و پرورش و کارشناسان حوزه امنیت، شبکه ها، هوش مصنوعی، برنامه نویسی، بازی سازی، بانکداری الکترونیک، الکترونیکی برگزار می شود. سلامت و بلاک چین در دسترس هستند.

همچنین دانشجویان می توانند با کارشناسان در زمینه های مختلف فناوری مشورت کنند.

نمایشگاه الکامپ از 13 تا 16 تیرماه از ساعت 8 الی 15 در محل دائمی نمایشگاه های بین المللی تهران برگزار می شود.