سونی کنسول PS5 را در سال 2020 معرفی کرد و از آن زمان تاکنون کنسول بازی مورد تقاضای زیادی در بین گیمرها قرار گرفته است. این شرکت تعدادی بازی جدید و معروف را بر روی این کنسول بازی ارائه کرد تا کاربران بتوانند خود را در دنیای بازی غرق کنند و از تجربه خود لذت ببرند.

این کنسول در بین مصرف کنندگان کاملاً مشهور بود زیرا شرکت مجبور شد چندین بار دستگاه را مجدداً ذخیره کند تا محدودیت های موجودی را رعایت کند. گفته می‌شود سونی در ادامه سنت قدیمی خود در حال کار بر روی معرفی نسخه کوچکتر و سبک‌تر کنسول PS5 یعنی PS5 Slim است. دقیقاً مانند روشی که این شرکت قبلاً PS4 Slim را پس از عرضه PS4 ارائه کرد. اگرچه قبلاً هیچ اطلاعاتی در مورد شایعه کنسول PS5 Slim فاش نشده بود، اخیراً خبرساز @Slashleaks تصویر و ویدیویی از PS5 Slim ادعایی را به اشتراک گذاشته است که به صورت آنلاین به بیرون درز کرده است.

در ویدئوی به اشتراک گذاشته شده، قاب پلاستیکی کنسول دیده می شود که دارای شکل خمیده و دو دریچه در هر طرف است. در حالی که دارای دو پورت USB-C در جلو است. گمان می‌رود کنسول با یک درایو دیسک جداشدنی وارد شود. همچنین PS5 Slim از نظر ارتفاع کوتاه‌تر از PS5 موجود در ویدیو به نظر می رسد.

طبق چند گزارش، سونی می تواند این PS5 Slim جدید را در ماه آینده عرضه کند، اما این شرکت هنوز عرضه این دستگاه را تایید نکرده است.

پلی استیشن 5 اسلیم با طراحی متفاوت

در اخباری مرتبط طبق برنامه، سونی هدفون TWS جدید خود را با نام WF-1000XM5 معرفی کرده است. این هدفون ترکیبی از کیفیت صدای استثنایی، حذف نویز پیشرفته، وضوح قابل توجه تماس و راحتی محسوب می شود.

کیفیت صدا در WF-1000XM5 بسیار عالی بوده، به لطف Dynamic Driver X جدید طراحی شده که بلندی های واضح و بیس غنی را با اعوجاج کم ارائه می‌دهد. برای بهبود کیفیت موسیقی، از صدای بی‌سیم با وضوح بالا از طریق LDAC و DSEE Extreme پشتیبانی می‌کنند. فناوری 360 Reality Audio حس غوطه وری تری را هنگام گوش دادن به موسیقی ایجاد می کند. این هدفون ها همچنین دارای فناوری ردیابی سر هستند که صدا را بر اساس حرکات سر شما تنظیم می کند.

حذف نویز درجه یک است، با سه میکروفون در هر هدفون که صداهای محیط را با دقت ضبط می کند. هدفون‌ها همچنین به دلیل Dynamic Driver X جدید، فرکانس‌های پایین‌تری را بهتر تولید می‌کنند. نکات ایرباد ایزوله‌کننده نویز برای تجربه‌ای فراگیرتر، نویز را در محدوده فرکانس بالا کاهش می‌دهد.

کیفیت تماس نیز عالی است، با الگوریتم کاهش نویز مبتنی بر هوش مصنوعی و حسگرهای هدایت استخوانی که صدای شما را حتی در مکان‌های پر سر و صدا واضح و طبیعی می‌کند. ویژگی کاهش نویز باد تداخل باد را در هنگام تماس در فضای باز به حداقل می رساند.

طراحی راحت است، با یک شکل ارگونومیک که به طور ایمن در گوش شما قرار می گیرد. هدفون‌ها 25 درصد کوچک‌تر و 20 درصد سبک‌تر از مدل قبلی خود هستند، که از تناسب راحت برای مدت طولانی اطمینان می‌دهند. Noise Isolation Earbud در چهار اندازه موجود است که تناسب بهتری را ارائه می دهد و فشار گوش را کاهش می دهد.

منبع

به این پست امتیاز بدید