به محض اینکه سامسونگ سری گلکسی S23 مورد انتظار خود را در اوایل سال جاری عرضه کرد، شایعاتی در مورد S23 FE شروع شد. سپس زمانی که گزارش‌های متعددی در مورد توسعه گوشی هوشمند S23 FE منتشر شد، این شایعات درست بود.

اخیراً شاهد این بودیم که تلفن هوشمند در چندین وب سایت گواهی مانند Geekbench، IMEI، China’s 3C، Safety Korea، WPC و وب سایت های صدور گواهی BIS هند رویت می‌شود.

اکنون نسخه هندی این گوشی هوشمند با شماره مدل SM-S711B/DS در وب سایت گواهی GCF مشاهده شده است. این فهرست نمی تواند چیزی بیش از این را به ارمغان بیاورد، اما اشاره ای به عرضه نزدیک آن در بازار دارد. این مدل در Geekbench با 8 گیگابایت رم و اندروید 13 به فروش می رسد. گزارش شده است که این چیپست 1.5 ساله اگزینوس 2200 قدرت می گیرد. این گوشی همچنین از زمانی که در وب‌سایت گواهی باتری Safety Korea فهرست شده، دارای باتری 4500 میلی آمپر ساعتی است.

گوشی هوشمند Galaxy S23 FE دو بار در Geekbench دیده شده، اما با شماره مدل متفاوت SM-S711U1 که گزارش شده بوده نسخه ایالات متحده است. این مدل در Geekbench با مادربرد به اسم رمز “Taro” به همراه پیکربندی چیپ‌ست‌های آن مشاهده شد، بنابراین تأیید می‌کند که برخلاف نسخه هندی که از چیپست Exynos 2200 بهره می‌برد، از چیپست Snapdragon 8 Gen 1 استفاده می‌کند.

این گوشی هوشمند احتمالاً دارای صفحه نمایش تخت 6.4 اینچی با حفره دوربین وسط بوده که دوربین سلفی 12 مگاپیکسلی را در خود جای دهد. تا جایی که به دوربین عقب مربوط می‌شود، می توانیم شاهد سیستم دوربین سه گانه در عقب باشیم که دارای دوربین 50 مگاپیکسلی OIS ، دوربین فوق عریض 8 مگاپیکسلی و دوربین تله فوتو 12 مگاپیکسلی است. طبق گزارش های قبلی، این گوشی هوشمند می تواند در روزهای آینده خیلی زود وارد بازار شود.

گوشی Galaxy S23 FE با سخت افزاری قوی

در اخباری مرتبط پس از عرضه مانیتورهای ViewFinity S8 و S9 در اوایل سال جاری، این برند اکنون دو مدل جدید به نام‌های ViewFinity S65UC (S34C652UAU) و ViewFinity S65VC (S34C652VAU) را به خط تولید اضافه کرده است. این مانیتورها برای حرفه ای های تولید محتوا طراحی شده اند، اما برای محتوا و بازی های معمولی نیز عالی هستند.

هر دو مانیتور دارای یک پنل منحنی VAبا سایز 34 اینچی و شعاع دارای انحنای 1000r هستند. هر دو وضوح تصویر 3440در1440 پیکسل و فرمت تصویر 21:9 را ارائه می دهند. مانیتورها از حداکثر نرخ نوسازی 100 هرتز پشتیبانی می‌کنند و از گرافیک روان و کاهش تاری حرکت اطمینان می‌دهند. از نظر صدا، هر مانیتور مجهز به بلندگوهای داخلی 5 واتی است. نمایشگرها از 1.07 میلیارد رنگ پشتیبانی می کنند و از بازتولید رنگ واقعی و دقیق اطمینان حاصل می کنند. برای گیمرها، مانیتورها از AMD FreeSync پشتیبانی می‌کنند که باعث کاهش لگ صفحه در طول بازی می‌شود.

از نظر ویژگی‌های خاص، کاربران می‌توانند از Eye Saver Mode و فناوری Flicker-Free بهره ببرند که باعث کاهش فشار چشم در طول استفاده طولانی مدت می‌شود. این مانیتورها همچنین از عملکردهای Picture-In-Picture و Picture-by-picture پشتیبانی می کنند و به کاربران اجازه می دهند به طور کارآمد چند کار را انجام دهند. سایر ویژگی‌ها عبارتند از ImageSize، Off Timer Plus، پشتیبانی از HDR10، Auto Source Switch+، Adaptive Picture، و قابلیت سوئیچ KVM که نیازها و ترجیحات مختلف کاربر را برآورده می‌کند.

منبع

به این پست امتیاز بدید