شرکت Frore Systems در CES 2024 محصول جدیدی به نام AirJet Mini Slim را معرفی کرد که نسخه‌ی بهبودیافته‌ی دستگاه خنک‌کننده‌ی فعال حالت جامد مشهور این شرکت است. براساس بیانیه‌ی رسمی ایرجت مینی اسلیم سبک‌تر، نازک‌تر و هوشمندتر از نسل قبلی است می‌تواند دمای خود را حس و حتی خود را تمیز کند.

طراحی جدید برای دستگاه‌هایی که باید همزمان قابل حمل و قدرتمند باشند، مانند لپ‌تاپ‌های بدون فن، تبلت‌ها، کنسول‌های بازی دستی و SSD-ها مناسب خواهد بود.

شرکت سازنده می‌گوید کاهش ضخامت تراشه به میزان ۰٫۳ میلی‌متر، یک تغییر مهم برای محصولاتی است که به کنترل حرارتی مناسب در دستگاه های نازک‌تر نیاز دارند.

آخرین اخبار CES 2024

یکی دیگر از پیشرفت‌های قابل توجه در ایر جت مینی اسلیم، سیستم هوشمند خود تمیزشونده‌ی آن است. مکانیزم مذکور جریان هوا را معکوس می‌کند تا هرگونه گرد و غبار جمع شده در فیلترها را دفع کند تا عملکرد پایدار خود را حفظ کند.

ایرجت مینی اسلیم از نوعی ترموستات بهره می‌برد که دستگاه را قادر می‌سازد دمای خود را تشخیص دهد و عملکرد خنک‌سازی خود را براساس آن تنظیم کند. این قابلیت به نفع دستگاه‌هایی است که فاقد پردازنده با سنسور دمای داخلی هستند.