سامسونگ رسما اعلام کرد که گوشی هوشمند میان رده جدید گلکسی M34 5G به زودی وارد بازار هند خواهد شد. این برند به طور رسمی یک تیزر در میکروسایت آمازون ارائه کرده است که به گلکسی M34 5G اختصاص دارد.

این تأیید می کند که دستگاه برای خرید از طریق آمازون هند در دسترس خواهد بود. همانطور که گفته شد، این تیزر طراحی جزئی از پشت گوشی هوشمند آینده را نشان می دهد. به نظر می رسد گلکسی M34 5G مانند دیگر دستگاه های نسل فعلی سری M دارای پشتی صاف خواهد بود. این گوشی دارای سه دوربین در پشت است که به صورت عمودی مطابق با آخرین روند طراحی سامسونگ است. این تیزر اطلاعات بیشتری را فاش نمی کند. با این حال، Abhishek Yadav، افشاگر صنعت، مشخصات گلکسی M34 5G را توییت کرد.

به گفته Yadav، این گوشی با صفحه نمایش 6.6 اینچی sAMOLED، وضوح +FHD و پشتیبانی از نرخ رفرش 120 هرتز عرضه خواهد شد. دوربین جلو احتمالاً دارای یک بریدگی بالای نمایشگر است.

با حرکت به سمت عقب، انتظار می‌رود دستگاه دارای یک سنسور دوربین اصلی 48 مگاپیکسلی به همراه یک دوربین 8 مگاپیکسلی فوق عریض و یک سنسور ماکرو 5 مگاپیکسلی باشد. برای سلفی، ممکن است یک دوربین سلفی 13 مگاپیکسلی داشته باشد.

گلکسی M34 5G مجهز به پردازنده مدیاتک Dimensity 1080 است که با نام جدید Dimensity 7050 شناخته می شود. انتظار می رود این گوشی با حداکثر 8 گیگابایت رم و 128 گیگابایت حافظه داخلی عرضه شود. برای اینکه دستگاه در طول روز کار کند، یک باتری 5000 میلی آمپر ساعتی با پشتیبانی از شارژ سریع 25 واتی دارد.

انتظار می رود این گوشی با جدیدترین اندروید 13 و رابط کاربری One UI 5.1 سامسونگ عرضه شود. از نظر اتصال، Wi-Fi 5، بلوتوث 5.3 و پورت USB 2.0 Type-C خواهد داشت. وزن این گوشی زیر 199 گرم است و با ضخامت 8.2 میلی متر به فروش می رسد. در اخبار دیگر، سامسونگ هنوز برنامه بتای One UI 6.0 خود را آغاز نکرده است، که انتظار می رود در ماه جولای در سه ماهه سوم سال جاری آغاز شود، اما SamMobile لیستی از دستگاه های گلکسی واجد شرایط برای به روز رسانی اندروید 14 را منتشر کرده است. آماده شده

از آنجایی که سامسونگ سیاست‌های به‌روزرسانی خود را شفاف‌تر کرده است، اکنون فیلتر کردن نامزدهای احتمالی کمی آسان‌تر شده است. به عنوان مثال، مدل های پرچمدار سری گلکسی اس 21 قرار است چهار به روز رسانی اصلی و همچنین برخی از مدل های میان رده جدیدتر را دریافت کنند. قدیمی ترها دو به روز رسانی بزرگ دریافت می کنند.

منبع

به این پست امتیاز دهید