پس از انتشار یک خبر غیر رسمی در مورد تاریخ عرضه این گوشی تاشو شیائومی میکس فولد 3 با دوربین لایکا، یکی از مدیران ارشد این شرکت با انتشار ویدئویی تایید کرد که موبایل جدید در ماه آگوست (اوایل مرداد تا اوایل شهریور) وارد بازار خواهد شد.

«لو ویبینگ» مدیر کل Redmi با انتشار ویدئویی در شبکه اجتماعی چینی Weibo به عرضه Mixfold 3 در ماه آگوست اشاره کرد.

طبق اطلاعات منتشر شده توسط وی، انتظار می رود شیائومی Mix Fold 3 ضخامت کمتر و سخت افزار قوی تری داشته باشد. البته باید در نظر داشت که احتمالا نظر او در مورد معرفی این موبایل نسخه چینی آن است و شاید زمان معرفی نسخه جهانی نرسیده باشد. به نظر می رسد چینی ها تمایلی به عرضه این موبایل در بازار جهانی ندارند. به همین دلیل ممکن است منظور وی نسخه چینی این موبایل تاشو باشد.

مشخصات احتمالی Xiaomi Mix Fold 3

نسل بعدی گوشی تاشو چینی به احتمال زیاد به تراشه اسنپدراگون 8 نسل 2 مجهز می شود همچنین گوشی موبایل مذکور از باتری 4800 میلی آمپر ساعتی با شارژ سیمی 120 واتی و شارژ بی سیم 50 واتی استفاده خواهد کرد.

پیش از این در اخبار غیر رسمی گفته شده بود که شیائومی میکس فولد 3 احتمالاً برای کاربرانی با دوربین سلفی زیر نمایشگر در صفحه نمایش تاشو اصلی و دوربین پریسکوپ با زوم 5 برابر در پنل پشتی در دسترس خواهد بود.

در حالی که شیائومی قصد دارد گوشی تاشو Mix Fold 3 را معرفی کند، سامسونگ گلکسی Z Fold 5 و Galaxy Z Flip 5 را در دستور کار خود قرار داده است. همچنین در ماه های آینده احتمالا باید منتظر رونمایی از گوشی های تاشو دیگری از جمله Honor Magic V2 و OnePlus Fold باشیم. در نتیجه رقابت در بازار گوشی های تاشو بدون شک افزایش خواهد یافت.

در نهایت باید دید شیائومی در چه تاریخی و با چه مشخصاتی گوشی موبایل تاشو جدید را معرفی خواهد کرد.