فرانسیس وانگرئیس بازاریابی Realme در مصاحبه ای با یک یوتیوبر با نام کاربری TheTechChap اعلام کرد که Realme روی فناوری شارژ 300 واتی کار می کند.

ریلمی سابقه خوبی در ارائه سرعت شارژ سریع گوشی های خود دارد. این شرکت در سال 2021 گوشی GT Master Edition را با شارژ 67 واتی و در سال 2022 گوشی GT Neo 3 با پشتیبانی از شارژ 150 واتی را معرفی کرد.

در سال 2023، ریلمی گوشی GT Neo 5 را با پشتیبانی از شارژ 240 واتی معرفی کرد. شارژر 240 واتی Realme می تواند گوشی را در 10 دقیقه به طور کامل شارژ کند.

Realme ادعا می کند که فناوری شارژ 300 واتی می تواند 50 درصد از ظرفیت باتری را در سه دقیقه شارژ کند. وانگ در مصاحبه خود به ظرفیت باتری اشاره ای نکرد و همچنین نگفت چه زمانی مدل های جدید گوشی Realme با پشتیبانی از شارژ 300 واتی به دست مصرف کنندگان می رسد.

شارژ سریع باعث داغ شدن بیش از حد گوشی می شود که می تواند مستقیماً بر عمر باتری تأثیر بگذارد. وانگ در مصاحبه خود درباره راه حل های Realme برای این چالش صحبت نکرد.

استفاده از یک خنک کننده محفظه بخار بزرگتر می تواند به خنک نگه داشتن گوشی کمک کند. با این حال، این ممکن است قیمت گوشی را افزایش دهد.