پس از چند روز اخیر، Realme رسما Realme C53 را طبق برنامه در هند عرضه کرد. این دستگاه کمی متفاوت از Realme C53 فروخته شده در آسیای جنوب شرقی است که با نام Realme Narzo N53 در هند عرضه می شود.

Realme C53 برای هند با سه تفاوت کلیدی وارد بازار می شود. طراحی بهینه، دوربین عقب بهتر و سرعت شارژ کندتر. طراحی Realme C53 شبیه مدل‌های iPhone Pro است. دارای اضلاع صاف و سه جزیره دایره ای مجزا در عقب برای دوربین ها و چراغ قوه LED است. این ماژول‌های دایره‌ای شکل مستقیماً بر روی پنل عقب قرار می‌گیرند تا روی پلتفرمی مانند مدل آسیای جنوب شرقی گوشی باشند.

این گوشی دارای صفحه نمایش 6.74 اینچی LCD با وضوح 1600 در 720 پیکسل (HD+) و نرخ نوسازی 90 هرتز است. نمایشگر دارای طراحی ناچ بوده و نسبت صفحه نمایش به بدنه 90.3 درصد دارد. از نرخ نمونه برداری لمسی تا 180 هرتز و حداکثر روشنایی 560 نیت پشتیبانی می کند.

بعلاوه، این گوشی هوشمند از تراشه Unisoc T612 پشتیبانی می کند و Realme UI T Edition مبتنی بر اندروید 13 را به عنوان نرم افزار دربرمی گیرد. این چیپست با رم LPDDR4x و حافظه eMMC 5.1 همراه شده است. برای دوربین و فیلمبرداری، دستگاه از یک سنسور اصلی 108 مگاپیکسلی به جای سنسور 50 مگاپیکسلی مانند نسخه آسیای جنوب شرقی استفاده می کند. اما سنسور تک رنگ ثانویه و دوربین سلفی 8 مگاپیکسلی ثابت مانده اند.

در بخش اتصال، این گوشی از دو سیم کارت، 4G، وای فای دو باند و بلوتوث 5.0 پشتیبانی می کند. همچنین دارای اسلات کارت MicroSD، جک هدفون 3.5 میلی متری و پورت USB Type-C است. نکته آخر اینکه گوشی از باتری 5000 میلی آمپر ساعتی انرژی می گیرد و به جای 33 وات مانند مدل دیگر به شارژ 18 واتی محدود می شود.

Realme C53 با برچسب قیمت 120 تا 135 دلار در نسخه 4 تا 6 گیگ رم به فروش می رسد. ریلمی محصول جدید را در رنگ طلایی و مشکی عرضه می شود.

ریلمی C53 با دوربین بهتر

در اخباری مرتبط ریلمی به زودی از گوشی هوشمند Narzo 60 در هند رونمایی خواهد کرد. این گوشی هوشمند دارای دوربین اصلی دوگانه از جمله سنسور 100 مگاپیکسلی و بدنه عقبی از جنس چرم است. با این حال نام ریلمی Narzo 60 تایید نشده و در حال حاضر بر اساس پیش بینی اطلاعاتی ارائه می شود. آخرین تیزر از طریق توییتر به طراحی عقب گوشی هوشمند و سیستم دوربین مربوط می شود.

نام Realme Narzo 60 در ماه گذشته توانست گواهی بلوتوث SIG را دریافت کند و به احتمال زیاد این گوشی Narzo است که قرار بوده در هند عرضه شود. در حال حاضر چند تیزر رسمی در رابطه با این گوشی هوشمند وجود دارد. برخی از ویژگی های کلیدی گوشی هوشمند آینده، سیستم دوربین دوگانه 100 مگاپیکسلی و بدنه عقب چرمی آن است. این گوشی هوشمند دارای یک ماژول دوربین گرد در نیمه بالایی عقب و “Narzo designed by Realme” در پایین است.

سیستم دوربین اصلی دوگانه گوشی هوشمند به طور کامل مشخص نشده است. با این حال، می دانیم که دارای سنسور 100 مگاپیکسلی است. Realme Narzo 60 دارای صفحه نمایش لبه خمیده بوده و احتمالاً صفحه نمایش FHD+ AMOLED خواهد داشت. این گوشی هوشمند دارای حسگر اثرانگشت زیر نمایشگر و ظرفیت ذخیره‌سازی بالایی خواهد بود.

اگرچه حافظه داخلی خاص این مدل مشخص نشده، حداقل می تواند تا 256 گیگابایت باشد. این گوشی هوشمند از چیپست Dimensity 6020 با 8 گیگابایت رم بهره می برد. این گوشی با اندروید 13 مبتنی بر Realme UI 4.0 عرضه خواهد شد. هنوز اطلاعات خاصی در مورد تاریخ عرضه Narzo 60 5G در هند وجود ندارد.

Narzo 60 5G می تواند به عنوان جانشین Narzo 50 5G سال گذشته وارد بازار شود. اکنون Realme تیزرهای جدیدی از دستگاه آینده منتشر کرده است. آخرین تیزر به اشتراک گذاشته شده توسط Realme تصویری دارد که در آن می توانیم عدد 60 و ماژول دوربین سری Realme 11 Pro را مشاهده کنیم. این به ما اشاره می کند که محصول آینده می تواند در واقع Narzo 60 باشد و از طراحی ماژول دوربین گوشی های Realme 11 Pro برخوردار است.

منبع

به این پست امتیاز بدید