تا رونمایی نسل جدید گوشی های تاشو سامسونگ فاصله چندانی باقی نمانده است. به تازگی تصاویر زنده ای از گوشی گلکسی زد فولد 6 منتشر شد.

در اوایل این ماه، شاهد یک واحد ساختگی از Galaxy Z Fold 6 بودیم که بسیاری از موارد مرتبط با طراحی را که رندرهای فاش شده از دستگاه فاش کرده بودند، تأیید کرد. اکنون تصاویر واضح‌تر و دقیق‌تری از یک واحد ساختگی گلکسی زد فولد 6 داریم که به ما ایده بهتری از طراحی این گوشی می‌دهد.

جدیدترین مجموعه تصاویر از @UniverseIce ارائه شده است. تصاویر گلکسی زد فولد 6 را به رنگ نقره ای نشان می دهند و همچنین آن را با گلکسی زد فولد 5 مقایسه می کنند. همانطور که در عکس ها مشاهده می کنید، گلکسی زد فولد 6 عریض تر از گلکسی زد فولد 5 است و بنابراین، گوشی آینده باید نمایشگر بیرونی و داخلی عریض تری نسبت به گوشی موجود داشته باشد.

این باید استفاده از گوشی را آسان‌تر کند و تجربه کاربری بهتری را به شما ارائه دهد. نکته بعدی که در این تصاویر متوجه خواهید شد این است که گلکسی زد فولد 6 دارای طراحی باکس‌تر، اضلاع صاف‌تر و لبه‌های تیزتر در مقایسه با گلکسی زد فولد 5 است که باعث می‌شود دستگاه‌های آینده تمیزتر، متقارن‌تر و ظریف‌تر به نظر برسند. و مدرن تر از موجود.

گلکسی زد فولد 6 در نزدیکی

در نهایت، واحد ساختگی گلکسی زد فولد 6 تایید می کند که دارای سه دوربین در پشت و یک دکمه تنظیم صدا و یک اسکنر اثر انگشت در سمت راست دستگاه است. با توجه به تصاویر، به نظر می رسد که این یک دستگاه ساختگی Galaxy Z Fold 6 واقعی است، اما تا زمان عرضه در 10 جولای 2024 نمی توانیم با اطمینان چیزی بگوییم.

در دیگر خبرها سامسونگ هر سال نسل جدیدی از گوشی های هوشمند میان رده و پرچمدار خود را معرفی می کند. سامسونگ به طور رسمی گلکسی F15 5G Airtel Edition را معرفی کرد. این یک گوشی هوشمند جدید نیست، بلکه نسخه جدیدی از F15 5G موجود است که برای اولین بار در ماه مارس عرضه شد. اما در حالی که ویژگی ها یکسان است، قیمت مقرون به صرفه تری دارد.

غول فناوری کره جنوبی Galaxy F15 Airtel Edition را با همکاری غول مخابراتی Airtel هند رونمایی کرد. همانطور که از نام آن پیداست، Galaxy F15 Airtel Edition دستگاهی است که با Airtel در هند عرضه می شود. این بدان معنی بوده که شما می توانید آن را فقط با سیم کارت Airtel، حداقل برای 18 ماه استفاده کنید. جدای از این، با اپلیکیشن Knox Guard نیز همراه است. Galaxy F15 Airtel Edition دارای صفحه نمایش 6.5 اینچی Super AMOLED است که وضوح Full HD+، نرخ نوسازی 90 هرتز و حداکثر روشنایی 800 نیت را ارائه می دهد.

در بخش فنی این گوشی هوشمند به تراشه مدیاتک Dimensity 6100+ مجهز شده که با حداکثر 8 گیگابایت رم و 128 گیگابایت حافظه داخلی همراه می شود. یک باتری بزرگ 6000 میلی آمپر ساعتی که از شارژ سریع سیمی 25 واتی پشتیبانی می کند برای آن تدارک دیده شد. در قسمت عقب دوربین سه‌گانه 50 مگاپیکسلی و دوربین سلفی 13 مگاپیکسلی در قسمت جلو تعبیه شده است. از دیگر ویژگی های قابل توجه می توان به جک هدفون 3.5 میلیمتری، بلوتوث 5.3، دو سیم کارت، پوسته سفارشی OneUI 6 مبتنی بر سیستم عامل اندروید 14 و اسکنر اثرانگشت جانبی اشاره کرد.

منبع

به این پست امتیاز بدید