آشنایی با ماژول سامانه مودیان پارمیس

یکی از اصلی ترین مولفه‌هایی که، جهت تحقق اهداف دریافت مالیات ستانی در ایران باید به آن توجه داشت، در رابطه با بکارگیری سامانه‌ای است که، می‌تواند به راحتی اطلاعاتی مهم را بین سازمان امور مالیاتی و مودیان تبادل کند. پلتفرمی تحت عنوان سامانه مودیان که، با استفاده از آن دیگر جای نگرانی از بابت انجام امور زمانبر و سختی همچون ثبت کردن فاکتورها، صورتحساب‌ها و اظهارنامه‌های مالیاتی وجود ندارد. این تکنولوژی پیشرفته و کارآمد، کمک موثری برای سازمان امور مالیاتی جهت کاهش قابل توجه فرارهای مالیاتی کرده و تحت عنوان بستری دیجیتال از آن استفاده می‌شود.

کلیه صاحبان مشاغل، می‌توانند از طریق سامانه مودیان، اقدامات لازم را برای آپلود امن و آنلاین اطلاعات مالیاتی خود انجام داده و به آسانی از عهده ارسال اظهارنامه‌های خود به سازمان امور مالیاتی کشور بر بیایند. به این ترتیب، با استفاده از این پلتفرم کاربردی می‌توان کمک موثری به کاهش هر چه بیشتر ایرادات و اشکالات در فرایند پرداخت مالیات و اظهارنامه کمک قابل توجهی کرد. شرکت پارمیس، با تولید و عرضه این سامانه، امکاناتی فوق العاده را در دسترس مشتریان قرار داده که، از بین آن‌ها می‌توان از فرستادن صورتحساب‌ها به هر دو صورت انتخابی و گروهی و تخصیص شناسه اختصاصی و عمومی مالیاتی به هر یک از محصولات و کالاها نام برد.

شرکت پارمیس، هرگز دست از ارائه خدماتی بهتر از قبل به مردم دست نکشیده و با بروزرسانی پلتفرم‌های خود و افزودن امکاناتی جدید سعی در حرکت رو به جلو داشته است. سه نرم افزار حسابداری رستوران، نرم افزار فروشگاهی و سامانه مودیان ارائه شده در این شرکت معتبر، کیفیتی فوق العاده عالی داشته و نیازهای یک مجموعه را به آسانی پاسخ می‌دهد. با خرید هر یک از این پلتفرم‌ها، موفقیت را به خود و سازمان تحت نظارت هدیه کنید.

برای خرید و یا دریافت نمایندگی نرم افزارهای مالی و مدیریتی پارمیس می توانید با شماره 02187758 تماس و یا به وبسایت www.ParmisIT.com مراجعه فرمایید.