شرکت داده پرداز معتمد TIS به عنوان یکی از شرکت های زیرمجموعه آسیاتک در بیست و ششمین نمایشگاه الکامپ حضور یافت. برای آشنایی بیشتر با خدمات این شرکت از غرفه الکامپ 26 بازدید کردیم.

شرکت داده پردازی معتمد تیس یکی از پنج شرکتی است که دارای مجوز مالیاتی نوع اول و ارائه خدمات نوین مالیاتی می باشد. مدیرعامل شرکت داده پردازی معتمد TIS در معرفی این شرکت گفت:

«شرکت‌هایی مانند شرکت داده‌پردازی معتمد تیس، طبق مجوزی که از سازمان امور مالیاتی دریافت کرده‌اند، مسئولیت ارسال کلیه صورت‌حساب‌های اشخاص حقیقی و حقوقی به صورت الکترونیکی و پرونده به سامانه مالیاتی را بر عهده دارند.

برای آشنایی بیشتر با این شرکت می توانید ویدیوی زیر را مشاهده کنید:

به گفته مدیرعامل تیس، این شرکت جزو پنج شرکت دارای مجوز مالیاتی نوع اول است. بر اساس قانون پایانه های فروشگاهی و سامانه مودیان مالیاتی، کلیه اشخاص حقیقی و حقوقی موظفند کلیه فروش های خود را در قالب صورتحساب الکترونیکی به سامانه مودیان مالیاتی ارسال کنند و تیس در این خصوص به مشتریان خود خدمات ارائه می دهد.

صدور، نگهداری و ارسال صورتحساب الکترونیکی، وظیفه شرکت هایی مانند داده پردازی معتمد تی است که دارای مجوز نوع یک هستند. این مجوز توسط پنج نهاد به نام های وزارت حریم خصوصی، وزارت اقتصاد، وزارت ارتباطات، بانک مرکزی و وزارت اطلاعات به شرکت های مورد اعتماد داده می شود.