جاروکشیدن و تمیزکردن خانه با جاروبرقی‌های بزرگ و جاگیر یا جارودستی‌هایی که علاوه‌بر دشواری استفاده، نتیجه دلخواهی ندارند، عموماً نظافت خانه را به فعالیتی نامطلوب تبدیل می‌کنند. دراین‌میان، جاروهای شارژی راه‌حلی مدرن و تازه برای رفع معضلاتی همچون سنگینی و نداشتن کارایی مطلوب و مصرف زیاد انرژی نمونه‌های سنتی به‌شمار می‌روند.

جارو شارژی Jet 60 یکی از محصولات جدید سامسونگ است که با قابلیت‌هایی مانند سیستم فیلتراسیون پنج‌لایه‌ و طراحی انعطاف‌پذیر و قابل‌‌حمل و ظرفیت فراوان نگه‌داری تلاش می‌کند تا تجربه‌ای متفاوت از کار با جارو و تمیزی خانه‌ها ارائه دهد.

طراحی سبک و تطبیق‌پذیر

جارو شارژی Jet 60 با وزن کمتری از نمونه‌های مشابه عرضه شده است. وزن ۲/۷ کیلوگرمی و سبک بدنه با سر چرخشی ۱۸۰ درجه، کنترل جارو را ساده‌تر می‌کند و باعث می‌شود که بدون دردسر بتوانید در هر مکانی از آن استفاده کنید. این جارو از نازل‌های جداگانه‌ نیز برخوردار است که به‌کمک آن‌ها می‌توانید به‌آسانی پله‌ها و زیر مبل‌ها یا بالای کابینت‌های بلند را جارو بکشید.

سیستم فیلتراسیون 5 لایه

محیط زندگی هر‌کسی ممکن است با مو، شوره، حشرات ریز بدن حیوانات، گَرده گل و گیاه و سایر آلرژن‌های غیرزنده آلوده شود. برای سلامتی و راحتی بیشتر شما، جارو شارژی Jet 60 سامسونگ از سیستم فیلتراسیون چند‌مرحله‌ای با فیلتر قابل شست‌وشو بهره می‌برد. این سیستم می‌تواند علاوه‌بر جمع‌آوری توده‌های بزرگ گردوخاک، تا ۹۹/۹۹ درصد ذرات میکرو گردوغبار (Microdust) را نیز به‌دام بیندازد و فیلتر کند. با این روش میزان آلودگی بیشتری در جارو جمع می‌شود و هوای تمیزتری را در خانه خود تنفس می‌کنید.

محفظه با ظرفیت زیاد

محفظه ۰/۸ لیتری این جارو با ظرفیت زیاد خود، می‌تواند گردوغبار و خاک و زباله‌های بیشتری را جمع‌آوری کند. بنابراین، مجبور نیستید آن را به دفعات متعدد خالی کنید و در هر بار بخش بیشتری از فضای شما تمیز می‎‌شود. همچنین، محفظه Jet 60 کاملاً قابل شستشو است که همین امر تمیزکردن آن را سریع‌تر و آسان‌تر می‌کند.

باتری قابل‌شارژ

باتری به‌کار‌رفته در این جارو، قابلیت جدا‌شدن و شارژ مجدد دارد و تا ۴۰ دقیقه به‌صورت بی‌وقفه کار می‌کند. فقط کافی است آن را به‌راحتی جدا و با باتری یدک جایگزین کنید. بدین‌ترتیب، می‌توانید به‌مدت ۸۰ دقیقه به تمیز‌کردن و جارو‌کشیدن ادامه دهید.

علاوه‌بر‌این، شارژر منعطف این محصول به‌خوبی در مکان‌های مختلفی مانند روی دیوار و داخل کمد و هر فضای مسطح دیگری نصب می‌شود تا بتوانید آن را مطابق با سلیقه و سبک زندگی شخصی خود به‌کار بگیرید. همچنین، بدون نصب آن در مکانی خاص، می‎‌توانید شارژر را به‌صورت مستقل استفاده کنید و آن را همراه خود به هر جای دیگری ببرید.