یکی دیگر از مدل‌های گوشی سامسونگ، به‌روزرسانی One UI 6 مبتنی‌بر اندروید ۱۴ را دریافت کرد. اوایل ماه جاری شاهد انتشار آپدیت مذکور برای گلکسی A33 بودیم و اکنون برای گلکسی M33 هم دردسترس قرار گرفته است.

سامسونگ آپدیت اندروید ۱۴ را برای گلکسی M33 ارائه داد که درواقع دومین به‌روزرسانی بزرگ اندروید و سومین آپدیت One UI این گوشی محسوب می‌شود. دستگاه مذکور با One UI 4.1 عرضه شد و سپس One UI 5 و One UI 5.1 را دریافت کرد.

به‌نوشته‌ی سم‌موبایل، One UI 6 برای گلکسی M33 ابتدا دردسترس کاربران روسیه و اوکراین قرار خواهد گرفت اما انتظار داریم به‌زودی در بازار هند نیز منتشر شود زیرا گوشی‌های سری گلکسی M محبوبیت بسیار بالایی در این کشور دارند. آپدیت جدید که به شماره نسخه‌ی DWK6 ختم می‌شود و وصله‌ی امنیتی نوامبر ۲۰۲۳ را نیز روی گوشی کاربران اعمال می‌کند.

برای دانلود اندروید ۱۴ با One UI 6 روی گلکسی M33 در تنظیمات دستگاه وارد بخش Software update شوید. انتظار داریم به‌روزرسانی مذکور به‌زودی برای سایر کشورهای جهان نیز منتشر شود. پیشنهاد می‌کنیم سری به مقاله‌ی نگاه نزدیک به One UI 6 سامسونگ بزنید تا با همه‌ی ویژگی‌ها و تغییرات این آپدیت آشنا شوید.