«همراه اول» برای حمایت از دانشجویان نخبه و مستعد دومین دوره بورسیه خود را به طور اختصاصی برای مقطع کارشناسی ارشد مهندسی برق، کامپیوتر، صنعت و مدیریت دانشگاه تهران آغاز کرده است.

این بورسیه مربوط به سال تحصیلی 1403-1404 می باشد و فقط در «کارشناسی ارشد دانشگاه تهران» برای گرایش های مدیریت، مدیریت بازرگانی، مهندسی برق، مهندسی صنایع و مهندسی کامپیوتر تعیین شده است.

گرایش های مدیریت شامل مدیریت استراتژیک، سیستم های اطلاعاتی پیشرفته، هوش تجاری، مهندسی مالی و مدیریت ریسک، مدیریت استراتژیک منابع انسانی و سیستم های اطلاعاتی پیشرفته است.

رشته های مدیریت بازرگانی شامل استراتژی، بازاریابی، سیستم های اطلاعاتی و فناوری اطلاعات، عملیات و زنجیره تامین، فناوری و مالی است.

گرایش های مهندسی برق و صنایع نیز به ترتیب شامل سیستم های مخابراتی و شبکه های مخابراتی، مدل سازی سیستم و تجزیه و تحلیل داده ها، روش های بهینه سازی، تدارکات و زنجیره تامین و مدیریت پروژه می باشد.

گرایش های مهندسی کامپیوتر همچنین شامل نرم افزار هوش مصنوعی و روباتیک می شود.

از مزایای این طرح می توان به دریافت حقوق تا سقف 20 میلیون تومان در ماه با توجه به زمان کار در شرکت اول، توزیع هزینه خرید لپ تاپ، تبلت و گوشی هوشمند از 15 میلیون تا 45 میلیون تومان اشاره کرد. با توجه به مقطع کارشناسی ارشد.

همچنین افرادی که موفق به دریافت این بورسیه می شوند با حمایت همراه اول تا سقف 100 میلیون تومان امکان تکمیل پایان نامه و دستاوردهای تحصیلی خود را خواهند داشت.

شرکت در کنفرانس ها و نمایشگاه های بین المللی در زمینه ICT و تجربه شرکت در پروژه های ملی و تحقیق و توسعه ماهواره اول بخشی دیگر از مزایای این بورسیه می باشد.

متقاضیان برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد این بورسیه می توانند به این آدرس مراجعه کنند.