هلدینگ فناپ بورسیه تحصیلی برای رتبه‌های برتر کنکور امسال تدارک دیده است. هدف از این بورسیه، توسعه منابع انسانی و تربیت نیروی متخصص عنوان شده است.

کنکوری‌هایی که به دنبال بورسیه تحصیلی در داخل کشور هستتد و می‌خواهند در حوزه مهارت‌های نرم و تخصصی منطبق با نیاز روز بازار آموزش ببینند، فرصت مناسبی توسط هلدینگ فناپ برایشان فراهم شده است.

هلدینگ فناپ در راستای اهداف خود برای توسعه منابع انسانی و تربیت نیروی متخصص، فرصت یادگیری مهارت‌های جدید را از طریق بورسیه تحصیلی برای رتبه‌های برتر کنکور امسال مهیا کرده است.

رتبه‌‌های برتر کنکور 1402، تا رتبه 3هزار، در صورت کسب معدل بالای 18 در دوران تحصیل، می‌توانند از بورسیه تحصیلی فناپ برای رشته مهندسی کامپیوتر در دانشگاه خاتم بهره‌مند شوند.

مزایای بورسیه فناپ برای رتبه‌های برتر کنکور 1402

دانشجویانی که از بورسیه فناپ در طول دوران تحصیل خود استفاده کنند، از شروع تحصیل تحت پوشش بیمه تأمین اجتماعی قرار می‌گیرند. 

پرداخت دستمزد ماهانه 6 میلیون تومان، تأمین خوابگاه برای دانشجویان غیرتهرانی، معافیت از پرداخت شهریه، کارآموزی در هلدینگ فناپ و استخدام در هلدینگ فناپ پس از پایان تحصیل از دیگر مزایای این بورسیه تحصیلی فناپ هستند.

بنابر اعلام این مجموعه، پرداخت حق‌الزحمه ماهانه و معافیت از شهریه، مادامی که معدل ترم بالای 18 باشد، ادامه خواهد داشت.

علاوه بر این، مشاوره مسیر شغلی و راهبری علمی و تخصصی در زمان تحصیل برای دانشجویان پذیرفته‌شده، فراهم است و این افراد می‌توانند در شرکت‌های زیرمجموعه هلدینگ فناپ نیز حضور مداوم داشته باشند.

گفتنی است شرکت فناپ وابسته به گروه مالی پاسارگاد است که فعالیت خود را از سال 1384 آغاز کرد. فعالیت‌های اصلی این مجموعه عمدتاً در زمینه‌های فناوری اطلاعات، تهیه و تولید سیستم‌های نرم‌افزاری و سخت‌افزاری، اجرای برنامه‌ها و سیستم‌های آموزشی است. فعالیت اصلی شرکت‌های فرعی آن نیز عمدتاً در‌زمینه فناوری اطلاعات و ارتباطات است.