هوآوی اخیراً طرح رنگ جدیدی را برای هدفون FreeBuds SE 2 خود اعلام کرده است که در مناطق مختلف با این گزینه های رنگی به فروش می رسد. رنگ های شاد و جذاب.

هوآوی سری هدفون های FreeBuds SE 2 خود را با معرفی دو رنگ جدید بنفش تارو و مشکی Obsidian گسترش داده است که به آبی جزیره ای و سفید سرامیکی می پیوندند. این محصولات با قیمت 129 یوان در چین موجود است، این محصولات را می‌توانید از مرکز خرید هوآوی و خرده‌فروشان آنلاین انتخاب کنید. در حال حاضر مشخص نیست که آیا هواوی قصد دارد این رنگ های جدید را به بازار جهانی عرضه کند یا خیر.

FreeBuds SE 2 مجهز به درایورهای دینامیک 10 میلی متری است و از بلوتوث 5.3 پشتیبانی می کند و کیفیت صدای خوب و اتصال پایدار را ارائه می دهد. کاربران می توانند تماس ها، موسیقی و دستیار صوتی را مستقیماً از طریق حسگرهای لمسی هدفون کنترل کنند.

این هدفون همچنین برای مقاومت در برابر پاشیدن آب و گرد و غبار با استاندارد IP54 طراحی شده است. با شارژ کامل هدفون 9 ساعت دوام می آورد و قاب شارژ این مدت را به 40 ساعت افزایش می دهد. شارژ سریع 10 دقیقه ای 3 ساعت پخش اضافی را فراهم می کند و می توان آن را از طریق درگاه USB Type-C شارژ کرد.

Huawei FreeBuds SE 2 در رنگ های جدید

خبر دیگر اینکه هواوی هر ساله نسل جدیدی از باندهای تناسب اندام را معرفی می کند که دارای طراحی جذاب و مشخصات کلیدی قابل قبولی هستند. پیش از این شاهد معرفی Huawei Watch Fit 3 بودیم.

این ساعت هوشمند قرار است در تاریخ 15 می در چین عرضه شود. با این حال، تنها چند روز قبل از عرضه رسمی آن در چین، هواوی واچ فیت 3 در میان علاقه مندان به ردیاب تناسب اندام آتش گرفت. به گفته افشاگر Weibo «عمو که به کوه نگاه می‌کند»، فروشگاه‌هایی که جعبه‌بندی ساعت هوشمند را باز می‌کنند فاش کردند که این ساعت با برنامه WeChat از پیش نصب شده عرضه نشده است.

با توجه به برنامه ساعت هوشمند اختصاصی WeChat که در ژوئیه 2022 راه اندازی شد، این خبر ممکن است ناامید کننده باشد. کاربران شبکه ای که می خواهند تلفن های خود را برای برقراری ارتباط مبتنی بر مچ دست کنار بگذارند، ناامیدی خود را در انجمن هایی مانند Pollen Club با برخی اظهارنظرها ابراز کرده اند: “هنوز وی چت وجود ندارد.” این ناامیدی احتمالاً ناشی از تجربه Watch Fit 2 است.

طبق گزارش‌ها، آزمایش‌های داخلی شامل برنامه WeChat بود، اما مشکلات بهینه‌سازی در نهایت منجر به لغو آن شد. با وجود شکست، بارقه‌ای از امید وجود دارد. اطلاعات فاش شده فقط نشان می دهد که برنامه دیگر نصب نشده است. در اینجا دو احتمال وجود دارد: هواوی می‌تواند برنامه WeChat را پس از راه‌اندازی از طریق به‌روزرسانی OTA ارائه دهد.

این رویکرد امکان بهینه سازی بیشتر و رفع اشکال را قبل از استقرار فراهم می کند. از طرف دیگر، نسخه خرده فروشی که در 15 می در چین راه اندازی می شود، می تواند با این برنامه از قبل بارگیری شود. با این حال، راه اندازی تحت الشعاع عدم پشتیبانی تایید شده وی چت قرار گرفته است. با توجه به اینکه وی چت یک پلتفرم ارتباطی غالب در چین است، غیبت آن از ساعت هوشمند می تواند برای بسیاری از کاربران یک نقطه ضعف قابل توجه باشد.

در همین راستا، هواوی در رویداد اخیر خود چندین محصول جدید را به بازار جهانی عرضه کرد که یکی از آنها ایرفون FreeBuds 6i بود. هدفون شیک با مشخصات کلیدی قابل توجه.

Huawei FreeBuds 6i شباهت هایی با نسل قبلی خود، FreeBuds 5i دارد. با این حال، چندین پیشرفت نسبت به نسخه قبلی خود دارد تا تجربه کاربری بهتری را ارائه دهد. مدل جدید دارای درایورهای دینامیک 11 میلی متری بزرگتر از FreeBuds 5i است. علاوه بر این، درایورهای جدید از فناوری آهنربای چهارگانه پشتیبانی می کنند که اولین مورد در این سری است. هدفون های TWS از یکسان سازی تطبیقی ​​سه گانه و توانایی صدای بی سیم با وضوح بالا ادغام می شوند.

منبع

به این پست امتیاز دهید