در تابستان 1401، هواوی ساعت هوشمند میان رده Watch Fit 2 را با قابلیت پاسخگویی به تماس ها و استفاده از حالت های مختلف ورزشی عرضه کرد. به معرفی نسل سوم این ساعت هوشمند نزدیک می شویم و تصاویری از رنگ ها و طراحی Watch Fit 3 قبلا فاش شده است.

ایوان بلسافشاگر معروف، تصاویر جدید Watch Fit 3 در شبکه اجتماعی X آشکار کرد. طبق رندرهای فاش شده، ساعت هوشمند جدید هواوی در 6 رنگ سفید، خاکستری، صورتی، مشکی، نقره ای و سبز عرضه خواهد شد.

رنگ نقره ای ساعت واچ فیت دارای 3 بند با بافتی متفاوت نسبت به رنگ های دیگر است و رنگ قرمز در دکمه های ساعت نمایان است. قاب اطراف مدل واچ فیت 3 صورتی و مشکی هم رنگ بند ساعت است.

رندر فاش شده استفاده از بند چرمی سفید و نارنجی را در ساعت سفید هوآوی واچ فیت 3 نشان می دهد.

طبق تصاویر منتشر شده توسط Evan Blass در X، هواوی تغییراتی را در رابط کاربری و ویژگی های صفحه ساعت Watch Fit 3 اعمال کرده است. چیدمان و طراحی دکمه Watch Fit 3 شبیه به Apple Watch و دکمه پایینی چرخشی است. دکمه برای روشن کردن ساعت استفاده می شود.

مقالات مرتبط

Huawei Watch Fit 3 گواهینامه های مختلفی را برای بازار جهانی دریافت کرده است و به احتمال زیاد به زودی برای عرضه آماده می شود. انتظار می رود قیمت ساعت هوشمند هوآوی در مقایسه با قیمت ساعت هوشمند سامسونگ و سایر برندها به دلیل مشخصات میان رده، مقرون به صرفه باشد.