از همکار جدید انتظار می‌رود که:

  • به تماس‌های ورودی کاربران پاسخ دهد و آنها را راهنمایی کند.
  • به تیکت های پشتیبانی کاربران پاسخ دهد.
  • همکاری لازم با تیم جهت انجام تسک های محوله را داشته باشد.
  • آشنایی و تسلط لازم به وردپرس برای انجام تنظیمات افزونه‌های پیامکی وردپرس را داشته باشد.

سامانه پیامک فراز اس ام اس در شرق تهران واقع شده است و دسترسی بسیار نزدیک به مترو سرسبز دارد.

شرکت ما فضایی دوستانه و آرام دارد و فقط جای افراد حرفه‌ای و فعال است که دوست دارند دور از حاشیه باشند و کارهای بزرگ انجام دهند.

همیشه دنبال پیشرفت و بهبود کارها هستیم. اینجا جایی برای افراد چالشی است که از حل مسائل پیچیده لذت می‌برند.

در فراز اس ام اس همیشه امکان پیشرفت و ارتقای شغلی وجود دارد.

در فراز اس ام اس هر روز بیش از آنچه تصور می‌کنید یاد می‌گیرید. فراز اس ام اس مانند دانشگاهی مدرن برای دوستداران یادگیری است.

ما برای کار عالی و حرفه‌ای ارزش زیادی قائل هستیم و دوست داریم افراد تیم درآمدی عالی داشته باشند.

ما اعتقاد زیادی به سیستم سازی داریم و همواره سعی می کنیم کارهای تکراری را از طریق ربات‌ها، اتوماسیون‌ها و… انجام دهیم بنابراین با استخدام در فراز اس ام اس شما در یکی از شرکت‌های خصوصی فعال در حوزه تجارت الکترونیک در شرق تهران مشغول فعالیت خواهید شد؛ و از آنجا که نگاه ما به اتوماسیون‌سازی کارها است شما در یک شرکتی کار می کنید که تعداد زیادی کاربر را با تعداد پرسنل “بهینه” مدیریت می کند.

ما اعتقاد داریم تعداد پرسنل زیاد به معنی بزرگ بودن شرکت نیست و همواره سعی کردیم برای مثال از طریق وب سرویس و ربات‌ها و اتوماسیون‌ها کارها را انجام دهیم و هم‌راستا با فعالیت شرکتمان که در حوزه تجارت الکترونیک فعال است کارها نیز از طریق وب سرویس ها و برنامه نویسی در سرورها انجام شود.

بنابراین همواره سعی میکنیم تا جای ممکن همکاران کمتری داشته باشیم و رابطه دوستانه تری با آنها برقرار کنیم زیرا هرچه تعداد همکاران زیادتر شود از نظر ما صمیمیت کمتر خواهد بود.

هر چند ما به دنبال سیستمی کردن کارها هستیم اما در شرکت فراز اس ام اس همیشه جا برای افراد فوق العاده و حرفه ای هست پس هر زمان این مقاله را دیدید و به دنبال تحولی در زندگی کاری خود بودید بدون تردید رزومه خود را برای سایت فراز اس ام اس ارسال کنید. برای ارسال رزومه لطفا با شماره 02178584000 و 02174853 تماس حاصل نمایید.