لغو پیامک تبلیغاتی از طریق پیامک

یک روش دیگر برای لغو دریافت پیامک‌های تبلیغاتی، که نیازی به اینترنت ندارد، از طریق ارسال پیامک است. ایرانسل برای این کار سرشماره ۵۰۰۶ را در نظر گرفته است. برای این که دیگر روی خط ایرانسل خود پیامک تبلیغاتی دریافت نکنید کافی است عدد ۱ را به سرشماره ۵۰۰۶ ارسال کنید.

پس از ارسال این پیامک از شماره ایرانسلی خود، یک پیامک حاوی «لغو شدن پیامک تبلیغاتی» برای شما ارسال می‌شود و دیگر پیامک تبلیغاتی روی خط خود دریافت نخواهید کرد.

لغو پیامک تبلیغاتی از طریق اپلیکیشن

در کنار روش‌های آفلاینی که برای استفاده از آن‌ها نیازی به اینترنت ندارید، روش‌ آنلاینی هم وجود دارد که به دارندگان سیمکارت ایرانسل امکان می‌دهد با استفاده از آن به راحتی سرویس پیامک‌های تبلیغاتی را فعال یا غیرفعال کنند.

همان‌طور که تمام اپراتورها اپلیکیشن ویژه خود را دارند که از طریق آن خدمات مختلفی را به مشترکانشان ارائه می‌کنند، شرکت ایرانسل هم برنامه کاربردی «ایرانسل من» را در اختیار مشترکان خود قرار داده است.

در میان خدمات مختلفی که در این اپلیکیشن به ایرانسلی‌ها ارائه می‌شود، در خصوص پیامک‌های تبلیغاتی هم سرویس‌هایی به مشترکان داده می‌شود. به این ترتیب، از طریق ایرانسل من می‌توانید اگر مایل به دریافت پیامک تبلیغاتی هستید این سرویس را فعال کنید و اگر هم قصد دارید دریافت این نوع پیامک را لغو کنید، آن را غیر فعال کنید.

برای انجام این کار کافی است، اپلیکیشن ایرانسل من را دانلود و نصب کرده و سپس، با شماره موبایل ایرانسلی خود وارد آن شوید. در نوار پایین صفحه اصلی این برنامه بخش «حساب من» را انتخاب کنید. در صفحه جدیدی که باز می‌شود، روی بخش «پروفایل» بزنید.

در بخش پروفایل به سمت پایین اسکرول کنید تا به آخرین گزینه در میان خدمات مختلف و بخش «پیامک‌های تبلیغاتی» برسید. در این بخش اگر پیامک‌های تبلیغاتی برای شما فعال باشد، می‌توانید آن را غیر فعال کنید و اگر غیر فعال است، می‌توانید فعال کنید.

با انتخاب بخش «پیامک‌های تبلیغاتی» یک پیام مبنی‌بر «غیر فعال سازی پیامک‌های تبلیغاتی» دریافت می‌کنید که برای انتخاب آن باید روی گزینه «تأیید» بزنید. با تأیید کردن این پیام در ادامه پیام «سرویس با موفقیت غیر فعال شد» را روی صفحه گوشی خود مشاهده خواهید کرد.