انتظار می‌رود سامسونگ به‌زودی از گوشی‌های تاشدنی گلکسی زد فلیپ ۶ و گلکسی زد فولد ۶ رونمایی کند و اکنون به‌نظر می‌رسد این شرکت به‌صورت سهوی، طراحی گوشی‌های جدیدش را لو داده است.

برخی از کاربران ردیت موفق شدند با زیرکی طرح‌های گلکسی زد فلیپ ۶ و زد فولد ۶ را شناسایی کنند. این اتفاق زمانی رخ داد که غول فناوری کره‌ی جنوبی به‌اشتباه، تصویر تبلیغاتی این گوشی‌ها را در وب‌سایت قزاقستان خود منتشر کرد.

همان‌طور که در تصویر می‌بینید، لبه‌ها و بدنه‌ی گلکسی زد فولد ۶ از طراحی مشابه گلکسی S24 اولترا بهره می‌برد و شامل گوشه‌های تیزتر و لبه‌های صاف‌تر می‌شود. در این تصویر همچنین به قابلیت هوش مصنوعی سامسونگ یعنی Galaxy AI اشاره شده است که باتوجه‌به انتشار به‌روزرسانی OneUI 6.1 برای گوشی‌های قبلی سری گلکسی اس و زد، انتظار می‌رفت چنین قابلیتی در گوشی‌های جدید نیز وجود داشته باشد.

دوربین سه‌گانه‌ی گلکسی زد فولد ۶ با طرحی که افشاگر نام‌آشنا Ice Universe در هفته‌های گذشته به‌اشتراک گذاشته بود مطابقت دارد. به‌نظر می‌رسد بلندگوی این گوشی نیز مشابه گلکسی S24 اولترا و گلکسی A55، به‌صورت کشیده در لبه‌ی بالایی قرار گرفته باشد.

گزارش‌ها نشان می‌دهند دوربین اصلی گلکسی زد فلیپ ۶ نسبت‌به نسل قبل ارتقایافته است و از حسگر ۵۰ مگاپیکسلی استفاده می‌کند. همچنین طبق برخی شایعات این گوشی از نمایشگر ۳٫۴ اینچی OLED بیرونی و نمایشگر تاشدنی ۶٫۷ اینچی بهره خواهد برد و احتمالاً به باتری ۴٬۰۰۰ میلی‌‌آمپرساعتی مجهز خواهد شد.

گفته می‌شود نمایشگر تاشدنی گلکسی زد فلیپ ۶ و زد فولد ۶ چین‌خوردگی کمتری خواهد داشت. همچنین براساس برخی شایعات، هر دو گوشی با پردازنده‌ی قدرتمند اسنپدراگون ۸ نسل ۴ و رابط کاربری One UI 6.1.1 مبتنی‌بر اندروید ۱۴ عرضه خواهند شد و سامسونگ تا ۷ سال به‌روزرسانی سیستم‌عامل و آپدیت امنیتی برای این محصولات منتشر خواهد کرد.