سامسونگ گلکسی زد فلیپ ۵ را روانه‌ی بازار کرده و این یعنی با انجام بررسی‌های مختلف، جزئیات بیشتری درمورد این محصول در دسترس قرار می‌گیرد. اگرچه امتیاز تعمیرپذیری گوشی‌های تاشو به‌دلیل ساختار پیچیده، نسبت‌به گوشی‌ هوشمند استاندارد خیلی کم‌تر است، اما به‌نظر می‌رسد تغییرات اعمال شده در زد فیلپ ۵ می‌تواند این دستگاه را به تعمیرپذیرترین گوشی تاشدنی جهان تبدیل کند.

کانال یوتیوب PBKReviews ویدیوی کاملی از کالبدشکافی گلکسی زد فلیپ ۵ به‌اشتراک گذاشته تا ببینیم ساختار داخلی گوشی سامسونگ درمقایسه با مدل قبلی آن چه تغییراتی داشته است. درمقام مقایسه، گلکسی زد فلیپ ۴ امتیاز ۴ از ۱۰ را در بخش تعمیرپذیری دریافت کرد.

اکنون گلکسی زد فلیپ ۵ ازنظر تعمیرپذیری امتیاز قابل‌توجه ۷٫۵ از ۱۰ را به‌دست آورده که تقریباً دوبرابر بهتر از امتیاز تعمیرپذیری مدل سال گذشته است. این محصول تغییراتی نسبت‌به مدل قبلی خود دریافت کرده که البته منظور ما از این تغییرات صرفاً لولای دستگاه نیست. می‌توانید با مراجعه به مقاله‌ی بررسی تخصصی زومیت از گلکسی زد فلیپ ۵، اطلاعات کاملی درمورد ویژگی‌ها، طراحی، امکانات سخت‌افزاری و غیره‌ی این محصول به‌دست آورید.