انتظار می رود سامسونگ دومین رویداد Galaxy Unpacked خود را در سال جاری در ماه جولای برگزار کند. به نظر می رسد سامسونگ در این رویداد از گوشی های تاشو گلکسی زد فلیپ 6 و زد فولد 6 به همراه حلقه مرموز گلکسی رونمایی خواهد کرد. علاوه بر این، به احتمال زیاد ساعت جدید سامسونگ با نام گلکسی واچ 7 نیز رونمایی خواهد شد. عرضه این ساعت هوشمند اکنون به دلیل وجود یک سرنخ جدید محتمل تر به نظر می رسد.

به گزارش GizmoChina، ساعت هوشمند جدید سامسونگ با شماره مدل SM-L305U در وب سایت گواهی بلوتوث SIG ظاهر شده است.

اگرچه هنوز نامی برای این دستگاه در سایت وجود ندارد، اما گمان می رود که ساعت هوشمند گلکسی واچ 7 باشد، سایت گواهی بلوتوث SIG تایید کرده است که این ابزار از اتصال بلوتوث 5.3 پشتیبانی می کند. البته، این یک کشف بزرگ نیست، زیرا بلوتوث 5.3 آخرین نسخه تجاری موجود از این فناوری است و در گلکسی واچ 6 نیز وجود داشت.

سایر مشخصات احتمالی گلکسی واچ 7

متأسفانه، گواهی بلوتوث SIG چیزی بیش از جزئیات مربوط به فناوری ارتباطات را نشان نمی دهد. با این حال، گزارش SamMobile نشان می دهد که مدل SM-L305U نسخه 40 میلی متری Watch 7 با اتصال LTE برای بازار ایالات متحده است.

جالب‌تر اینکه طبق گزارش SamMobile، گلکسی واچ 7 احتمالاً 32 گیگابایت فضای ذخیره‌سازی خواهد داشت. میزان حافظه در واچ 6 16 گیگابایت است. علاوه بر این، سری گلکسی واچ 7 احتمالا سه مدل خواهد داشت. این شرکت تاکنون تنها دو مدل برای سری گلکسی واچ عرضه کرده است.

با توجه به اینکه هنوز چند ماه تا رونمایی و عرضه این محصول فاصله داریم، می توان انتظار داشت در آینده ای نزدیک اطلاعات بیشتری از سری گلکسی واچ 7 منتشر شود. در نهایت هیچ اطلاعاتی از قیمت احتمالی این ساعت هوشمند منتشر نشده است. باید منتظر ماند و دید که سامسونگ چه ویژگی هایی را برای نسل بعدی ساعت هوشمند خود در نظر می گیرد تا با ساعت های هوشمند دیگر برندها رقابت کند.