سامسونگ یک دستگاه جدید مقرون به صرفه به نام گلکسی A05 را در حال توسعه دارد. این دستگاه جانشین Galaxy A04 خواهد بود که در آگوست 2022 عرضه شد. این گوشی جدید پیشتر در آژانس Wi-Fi مشاهده شد و اکنون در پایگاه داده گواهی بلوتوث SIG پدیدار گشته است.

گواهی بلوتوث SIG تأیید می کند که گوشی هوشمند با شماره مدل SM-A055F/DS در واقع سامسونگ Galaxy A05 است. لیست گواهی تنها پشتیبانی بلوتوث نسخه 5.3 را برای دستگاه فاش می کند، بدون اینکه اطلاعات بیشتری در مورد سایر ویژگی ها یا مشخصات آن ارائه شود. بر اساس گواهی قبلی، فاش شد که دستگاه آینده با اندروید 13 همراه خواهد بود و از هر دو باند وای فای 2.4 گیگاهرتز و 5 گیگاهرتز پشتیبانی می کند. با نگاهی به گلکسی A04 می‌توانیم ایده‌ای در مورد انتظارات از جانشین آن داشته باشیم.

سامسونگ گلکسی A04 دارای صفحه نمایش 6.5 اینچی با طراحی Infinity-V و وضوح HD+ است. در بخش سخت افزاری، سیستم عامل اندروید 12 با One UI Core 4.1 دارد که از پردازنده هشت هسته ای مدیاتک Helio P35 پشتیبانی می کند. این دستگاه دارای 4 گیگابایت رم و 64 یا 128 گیگابایت حافظه داخلی است که با کارت microSD قابل ارتقا خواهد بود.

دوربین جلو 5 مگاپیکسلی و سیستم دوربین دوگانه در عقب با دوربین اصلی 50 مگاپیکسلی و سنسور عمق 2 مگاپیکسلی به همراه فلاش LED است. این دستگاه دارای باتری 5000 میلی آمپری برای عملکرد قابل اعتماد در طول روز محسوب می شود. گزینه های اتصال شامل پشتیبانی از دو سیم کارت، 4G VoLTE، وای فای 802.11ac، بلوتوث 5.0، GPS، پورت USB-C و جک هدفون 3.5 میلی متری می شود.

گوشی Galaxy A05 در راه است

در دیگر خبرها سامسونگ ساعت هوشمند Galaxy Watch6 Classic Golf Edition را معرفی کرد. گجت پوشیدنی جدید سامسونگ نسخه به روز شده گلکسی واچ 6 کلاسیک است و با چندین بهبود طراحی و نرم افزار همراه شد. این مدل به دنبال آغاز پیش‌سفارش سامسونگ برای Galaxy Watch6 و Galaxy Watch6 Classic تدارک دیده شد.

سامسونگ Galaxy Watch6 Classic Golf Edition در بازار خانگی سامسونگ یعنی کره جنوبی عرضه می شود. نسخه گلف Galaxy Watch6 Classic رویکرد سامسونگ در نسخه های قبلی گلکسی واچ را منعکس می کند. تغییرات طراحی ویژگی های متمایز کننده ای را بین مدل گلف ادیشن و مدل استاندارد ایجاد می‌کند. از نظر عملکردی، Galaxy Watch6 Classic Golf Edition مشابه مدل معمولی است.

مدل Golf Edition فقط به Galaxy Watch6 Classic مربوط می شود، در حالی که مدل مشابهی برای Galaxy Watch6 وجود ندارد. مدل جدید گلف ادیشن گلکسی واچ 6 کلاسیک یک حلقه سبز رنگ در اطراف قاب خود دارد. همچنین روی دکمه سخت‌افزاری بالایی خود لهجه سبز دارد و دارای بند ساعت مشکی و سبز است. در ساعت هوشمند گلف ادیشن گلکسی واچ 6 اپلیکیشن Smart Caddy از پیش نصب شده است. برنامه Smart Caddy یک سرویس مبتنی بر اشتراک است که ماهیانه 6.99 دلار هزینه دارد.

ساعت هوشمند Galaxy Watch6 Golf Edition در حال حاضر وارد کره جنوبی با قیمت 436620 KRW ( 342 دلار) شد. در حال حاضر مشخص نیست که آیا این ساعت هوشمند متعاقباً در بازارهای خارج از کشور عرضه خواهد شد یا خیر. با این حال، ما انتظار داریم که این خانواده سری Galaxy Watch5 را دنبال کند که مدل نسخه ویژه آن در سطح جهانی در دسترس بود.

در اخباری دیگر هنوز چند ماه تا معرفی سری گلکسی اس 24 سامسونگ فاصله داریم. این برند کره جنوبی به طور سنتی از سری S پرچمدار خود در فوریه هر سال رونمایی می‌کند. نسل بعدی سری گلکسی S قبلاً شایعاتی درباره آن منتشر شده بود. در ماه آوریل، گزارش داده بودیم که پرچمداران آینده سامسونگ به لطف فناوری الهام گرفته از EV، باتری های بهبود یافته ای خواهند داشت. اکنون، سرعت شارژ سری گلکسی اس 24 توسط RGcloudS مشخص شده است.

منبع

به این پست امتیاز بدید