وب۲۴ از سرویس جدید مناگ برای افزایش فروش به کمک سئوی چهاربعدی رونمایی کرد. این مجموعه با بیش از ۱۵ سال سابقه درخشان در زمینه سئو یکی از برترین شرکت‌های ایران در این حوزه است که به تازگی سرویسی به نام مُناگ را راه‌اندازی کرده است. این سرویس برای شرکت‌هایی طراحی شده است که خودشان تیم سئو دارند یا به دنبال راه‌اندازی این تیم هستند. شما به کمک مناگ می‌توانید عملکرد تیم سئوی خودتان را متحول کنید.

نشست خبری مناگ برگزار شد

این رونمایی طی مراسمی با حضور اصحاب رسانه در دفتر وب 24 برگزار شد. مدیر عامل وب 24 رضا شیرازی در باره مناگ این چنین گفت :

یکی از دغدغه‌های همیشگی مدیرانی که خودشان تیم سئو دارند این است که به دلیل نداشتن تخصص یا زمان کافی، نمی‌توانند نظارت خوبی روی عملکرد تیم داشته باشند یا نمی‌توانند گزارش‌های دریافتی را به خوبی تحلیل کنند. از طرف دیگر نمی‌خواهند پروژه سئو را برون‌سپاری کنند و به دنبال این هستند که کارشان داخل مجموعه انجام شود.

سرویس جدید مُناگ به پشتوانه ۱۵ سال سابقه درخشان در حوزه سئو دقیقا توسط وب۲۴ به همین منظور طراحی شده است تا شما بتوانید تجربه و تخصص یک تیم حرفه‌ای را به خدمت بگیرید. این کار کمک می‌کند تا خیالتان از عملکرد تیم سئوی خودتان راحت شود و به فکر افزایش فروش باشید.

افزایش فروش با سئوی چهاربعدی

سئوی چهاربعدی مُناگ دقیقاً همان چیزی است که شما برای پیشرفت تیم سئوی خودتان به آن نیاز دارید. مجموعه وب۲۴ در طول مدت همکاری همواره در کنار شماست تا در چهار زمینه زیر هیچ دغدغه‌ای نداشته باشید:

-مشاوره تخصصی

-نظارت دقیق و مداوم

-استراتژی حرفه‌ای

-گزارش‌دهی منظم

به این ترتیب دیگر مدیران و صاحبان کسب‌وکارها نسبت به روند پیشرفت سئو سایت خود نگرانی ندارند و می‌دانند به کمک مشاوره سئو تخصصی، تدوین استراتژی حرفه‌ای و نظارت و گزارش‌دهی یک تیم باتجربه می‌توانند در انتظار نتایج شگفت‌انگیز باشند.

اگر می‌خواهید تجربه و تخصص وب۲۴ در حوزه سئو را به خدمت بگیرید و آن را به تیم خودتان منتقل کنید، برای مشاوره و درخواست گزارش از مناگ می توانید به آدرس monag.ir مراجعه نمایید.

پس از معرفی مناگ توسط مدیر عامل وب 24 نوبت به پرسش و پاسخ خبرنگاران رسید ، که در ادامه این خبر به بررسی سوالات خبرنگاران خواهیم پرداخت.

سوال اول در مورد چگونگی خدمات این سرویس بود : مناگ به صورت پلتفرم برگزار میشه؟

مُناگ سرویس جدیدیه که فقط توسط وب۲۴ به شرکت‌هایی ارائه میشه که خودشون تیم سئو دارن و به صورت پلتفرم نیست. ولی برای بخش گزارش‌دهی میتونیم به فکر یک چیزی مثل پلتفرم باشیم

سوال دوم در مورد بازخورد های کاربران در روز های گذشته بود ،  بازخورد هاتون تا اینجا به چه صورت بوده؟

با توجه به اینکه قبلا هم درخواست مشاوره و استراتژیی سئو رو داشتیم، حالا که مناگ خدمات کامل‌تری رو ارائه میده، بازخوردها مثبت بوده. برخی هم فکر کردند قراره مناگ به جای تیم سئوشون رو بگیره که اینطور نیست و مناگ قراره به تیم سئو سازمان‌ها کمک کنه.

سوال سوم در مورد ارتباط احتمالی این سرویس با سرویس قبلی جت سئو بود ،  ارتباطی با جت سئو داره؟

مناگ خدماتیه که توسط وب۲۴ ارائه میشه، ولی در بخشی از گزارش‌ها و برای تدوین استراتژی از جت سئو هم کمک میگیریم.

در سوال چهارم در مورد بسته ها یا پکیج های مختلف این سرویس بود ،  آیا سطوح مختلف داره؟

بسته به اندازه کسب‌وکار، اهداف، منابع و جزییات، مناگ در پلن‌های متفاوت ارائه میشه.

سوال پنجم در مورد سرویس رایگان 7 روزه مثل جت سئو بود ،  برنامه ای دارید که در ابتدا رایگان خدمات بود؟ مثل جت سئو!

از اونجایی که این خدمات جایگاه مشخص خودش رو داره و برای اولین در یک پکیج کامل و بلندمدت به این شکل ارائه میشه، کسب‌وکارها به خوبی از ارزش اون باخبر هستند و این خدمات رایگان نیست.

و در ادامه  آنالیز اولیه، رایگان است؟ (که توسط تیم انجام میشه؟)

اولین آنالیز که شامل پیدا کردن ایرادات کلی و مدل برخورد با اشکال‌هاست به علاوه استراتژی اولیه برای سئو مخصوص هر کسب‌وکاری، بله رایگان انجام میشه

در سوال ششم تاثیر این سرویس در بازار محتوا بود ،  در بحث تولید محتوا ما انتظار چه انقلابی میتونیم داشته باشیم؟

خب انقلاب اصلی رو که هوش مصنوعی انجام داده و برخلاف خیلی از افرادی که میگن محتواهای تولید شده برای سئو رو گوگل جریمه میکنه، اتفاقا گوگل استقبال هم میکنه. منتهی کسی باید باشه که با تخصص محتوای تولید شده توسط هوش مصنوعی رو چک کنه چون خیلی وقت‌ها از نظر فنی و تخصصی اشتباهه

در سوال بعدی در مورد داشتن یک پنل کاربری در این سرویس جدید بود :  پنل نمیدین به کاربرا مدیریت کنن؟

خیر، سرویس مناگ توسط یک تیم حرفه‌ای ارائه میشه و به صورت پنل نیست.

در ادامه پرسش و پاسخ خبرنگاران از جزئیات این سرویس پرسیدند :

– اولین مجموعه ای هستید که این خدمات رو ارائه میدید؟ مزیت رقابتیتون چیه؟

به شکل چهاربعدی و پکیج کامل، جزو اولین شرکت‌هایی هستیم که چنین خدماتی رو به کسب‌وکارهای ارائه میدیم. مهم‌ترین مزیت رقابتی ما بیش از ۱۵ سال سابقه درخشان در سئو، همکاری با برندهای مطرح و داشتن تیم‌های تخصصی سئو است. برخی اشخاص هستند که کارشون همین مشاوره سئوست ولی بین شرکت‌های خدمات سئو ما جزو اولین‌ها هستیم

– ما به عنوان کسانی که رسانه ایم محتواهایی میاد سمتمون که سنخیتی با سایت نداره راهکاری برای این موضوع دارید؟

میتونیم براساس گزارش‌های دقیق و تحلیلی و تدوین استراتژی اصولی این چالش رو برطرف کنیم.

– بخش های مختلف مناگ رو توضیح بدید؟

مناگ شامل چهار راهکار مهم یعنی مشاوره تخصصی سئو، نظارت مداوم بر عملکرد تیم‌های سئو و فعالیت‌هایی اجرایی، استراتژی حرفه‌ای و اصولی و گزارش‌دهی دقیق و منظم از نتایج به دست اومده‌ و به مدیران کمک میکنه تا دیگه برای مدیریت تیم سئوی خودشون دغدغه‌ای نداشته باشن.

– خدماتی که میدید جدید هستند یعنی قبلا نبودند؟

به این شکل که یک پکیج کامل برای تیم‌های سئوی داخلی باشه، بله جدیده.

– پشتیبانی و تضمین میدید؟
در سئو که هیچ‌وقت نمیشه تضمین داد، ولی ما تضمین میدیم که ۱۵ سال دانش خودمون رو به شما منتقل کنیم و در این مسیر همیشه پشتیبانی واقعی داشته باشیم.

– مناگ مخفف چیه و چرا اسمش این شکلی انتخاب شده؟

مُناگ مخفف مشاوره، نظارت، استراتژی و گزارش‌دهیه. برای اینکه بتونیم در یک کلمه خاص منحصربه‌فرد همه این خدمات رو معرفی کنیم از تکنیک‌ مخفف‌سازی استفاده کردیم. ضمن اینکه مهم بود اسم عام نباشه تا بعدا بتونیم راحت روی اون کار کنیم.