پیکسل 8 و پیکسل 8 پرو ممکن است عملکردی مشابه پرچمداران سری گلکسی اس سامسونگ داشته باشند و هر دو پرچمدار از نمایشگر خارجی پشتیبانی می کنند. این بدان معنی است که وقتی یک مانیتور از طریق درگاه USB-C به تلفن پیکسل آینده متصل می شود، گفته می شود که کاربران فضای کاری «بزرگتر» اندروید برای بازی دریافت می کنند.

پورت USB-C برای تشخیص نمایشگرهای خارجی به پشتیبانی Thunderbolt نیاز ندارد، زیرا کانکتور می تواند حالت جایگزین DisplayPort را نیز تشخیص دهد. از آنجایی که Pixel 8 و Pixel 8 Pro به اندازه کافی ضخیم نیستند که از آن درگاه های HDMI بزرگ پشتیبانی کنند، جایگزین USB DisplayPort بهترین گزینه بعدی است.

به گفته یک منبع نزدیک به گوگل، کامیلا وویسیچوسکا، که به دلیل ارائه اطلاعات تقریباً دقیق در مورد گوشی‌های هوشمند و عرضه‌های تراشه‌های آتی شهرت دارد، گفت که پیکسل 8 و پیکسل 8 پرو تجربه بهتری از دسکتاپ ارائه می‌کنند.

متأسفانه، برخی جزئیات ارائه نشده است، مانند اینکه آیا گوگل کاربران را مجبور به خرید یک داک استیشن جداگانه برای فعال کردن حالت دسکتاپ با دو پرچمدار خود می کند یا اینکه آیا این حالت به کابل USB-C برای اتصال به تلفن هوشمند و نمایشگر بستگی دارد. . بودن

دوم، آیا گوگل یک برنامه اختصاصی خواهد داشت که کاربران می توانند از آن برای فعال کردن این حالت دسکتاپ استفاده کنند، مانند سامسونگ با DeX، یا پیکسل 8 و پیکسل 8 پرو یک راه حل یکپارچه plug n play ارائه می دهند؟ با توجه به اینکه Tensor G3 دارای پردازنده 9 هسته‌ای و پشتیبانی سریع‌تر از UFS 4.0 است، نه تنها باید برنامه‌ها را سریع‌تر باز کند، بلکه باید قدرت پردازش کافی برای مدیریت برنامه‌ها برای بهره‌وری، مانند پردازش کلمه و پخش ویدیو را نیز داشته باشد.

ما نمی دانیم که گوگل چگونه عملکرد اسناد خود را با نمایشگرهای خارجی با هزاران ترکیب پانل و رزولوشن به درستی مقیاس می دهد. ما شاهد شکست چندین اپلیکیشن شخص ثالث ویندوز 10 و ویندوز 11 در این زمینه بوده ایم، بنابراین جالب است که ببینیم گوگل چگونه می تواند از پس این چالش برآید.

در اخبار مرتبط، ماه گذشته گوگل از اولین گوشی تاشو خود با نام Pixel Fold رونمایی کرد. این غول جستجو قبلاً فاش کرده بود که در واقع روی دومین گوشی تاشو کار می‌کرد که نتوانست به بازار عرضه شود. اکنون، دو مدیر محصول گوگل در مصاحبه ای با Engadget اطلاعات بیشتری در مورد جنبه های مختلف Pixel Fold فاش کرده اند.

این مصاحبه نشان می دهد که گوگل پیکسل فولد چه تفاوتی با گلکسی زد فولد سامسونگ دارد. اولی دارای یک ضریب فرم فشرده با نسبت ابعاد گسترده تر است که شبیه پاسپورت است. هوانگ، یکی از مدیران محصول تیم پیکسل فولد، می گوید که گوگل قصد دارد نمایشگر خارجی گوشی تاشو را قابل استفاده کند تا کاربران بتوانند بدون نیاز به باز کردن دستگاه، مانند یک گوشی معمولی، از آن برای تعاملات سریع استفاده کنند. بر خلاف برندهای دیگر که بر روی صفحه نمایش داخلی تمرکز می کنند، غول جستجو ابتدا بر روی صفحه نمایش در فضای باز تمرکز می کند.

منبع

به این پست امتیاز دهید