کیا قیمت و مشخصات سورنتو هیبریدی و پلاگین هیبریدی 2025 را اعلام کرده است.

همانطور که انتظار می رفت قیمت نسل جدید نسبت به سال گذشته افزایش یافته است که برای برخی نسخه ها قابل توجه است. جالب اینجاست که قیمت پایه سورنتو 2025 پلاگین هیبریدی نسبت به قبل کاهش یافته است.

کیا سورنتو EX در حال حاضر به عنوان نسخه پایه پلاگین هیبریدی این سری شناخته می شود که با در نظر گرفتن هزینه های اضافی، قیمت نهایی آن 49365 دلار خواهد بود که 2300 دلار کمتر از قیمت نسخه پایه قبلی است. مدل سال

شاسی بلند کیا همچنان از یک موتور هیبریدی با 261 اسب بخار قدرت و 350 نیوتن متر گشتاور استفاده می کند. این موتور از ترکیب یک موتور 1.6 لیتری توربوشارژ به همراه یک موتور الکتریکی و یک باتری 14.8 کیلووات ساعتی تشکیل شده است. این خودرو با هر بار شارژ و تنها با موتور الکتریکی می تواند مسافت 48 کیلومتری را طی کند.

پلاگین هیبریدی EX Sorento از امکانات رفاهی مناسبی مانند گرمکن الکتریکی صندلی های جلو، صفحه نمایش مرکزی 12.3 اینچی، رینگ های آلیاژی 19 اینچی، چراغ های جلو LED، پشتیبانی بی سیم از Apple CarPlay و Android Auto و چندین پورت USB بهره می برد.

به روز رسانی نرم افزار آنلاین برای دارندگان خودرو در دسترس است. طیف کاملی از سیستم های کمک راننده شامل کمک خروج از خط، کروز کنترل تطبیقی، هشدار خروج از خط عقب، هشدار نقطه کور و جلوگیری از برخورد از جلو نیز در این خودرو موجود است.

کیا سورنتو SX Prestige اکنون با قیمت 54465 دلار به فروش می رسد که نسبت به سال گذشته 2800 دلار افزایش یافته است. امکاناتی مانند صندلی های روکش چرمی، صندلی های جلو دارای گرمکن و تهویه، سیستم صوتی Bose و دو صفحه نمایش 12.3 اینچی در این نسخه ارائه شده است. خودروی مذکور از تمامی سیستم های کمک راننده استفاده می کند و مشتریان می توانند آپشن دوربین 360 درجه را نیز سفارش دهند.

قیمت خودروی جدید کیا سورنتو EX دیفرانسیل جلو 40065 دلار و نسخه مجهز به سیستم چهار چرخ متحرک 41865 دلار است. این قیمت ها به ترتیب 1700 و 1200 دلار نسبت به سال گذشته افزایش یافته است. نسخه SX Prestige با قیمت پایه 48265 دلار عرضه خواهد شد.

هر دو مدل هیبریدی سورنتو 2025 اواخر امسال در دسترس مشتریان قرار خواهند گرفت.