حالا بدون نیاز به گوشی و فقط از طریق عینک هوشمند ری بن متا می تواند مستقیماً در اینستاگرام باشد تاریخ ارسال. این قابلیت یکی از قابلیت های جدیدی است که غول فناوری برای عینک هوشمند خود در نظر گرفته است، از جمله ویژگی های جدید می توان به پشتیبانی از آمازون موزیک و اپلیکیشن مدیتیشن Calm اشاره کرد.

طبق توضیحات متا، کاربران عینک های هوشمند Ray-Ban با پشتیبانی از اینستاگرام، اکنون می توانند با استفاده از دستورات صوتی از آنها بخواهند که عکسی را قبل یا بعد از گرفتن آن در شبکه اجتماعی پست کنند.

برای مثال می توانید بعد از گرفتن عکس از دستور صوتی «Hey Meta, share my last photo on Instagram» یا «Post a photo to Instagram» قبل از گرفتن عکس جدید استفاده کنید.

پشتیبانی از عینک هوشمند متا از Amazon Music و Calm

متا همچنین با یک برنامه مدیتیشن آرام همکاری کرده است تا به کاربران اجازه دهد از طریق عینک خود به تمرینات تمرکز حواس دسترسی داشته باشند. Calm همچنین یک اشتراک سه ماهه رایگان را برای کاربران عینک هوشمند Ray-Ben Meta ارائه می‌کند تا این ویژگی را آزمایش کنند.

علاوه بر این، عینک متا به قابلیت پخش موسیقی از طریق آمازون موزیک نیز مجهز شده است. با گفتن «Hey Meta, Play Amazon Music»، این عینک می‌تواند لیست‌های پخش پیشنهادی را برای کاربران پخش کند. همچنین می‌توان از کنترل‌های لمسی یا صوتی برای تنظیم صدا و مکث پخش استفاده کرد، بنابراین نیازی به بیرون آوردن گوشی نیست. Ray-Ban Meta همچنین از Spotify پشتیبانی می کند و پشتیبانی Apple Music ماه گذشته اضافه شد.

متا می‌گوید این ویژگی‌های جدید «به تدریج» عرضه خواهند شد.