متا در حال آزمایش روش جدیدی برای افزایش تعامل در توییتر با استفاده از اینستاگرام است. این شرکت اکنون در حال آزمایش ویژگی متقاطع پست از اینستاگرام به تجارت است. پس از اینکه تعدادی از کاربران Threads متوجه شدند که تنظیمات مشابهی در اینستاگرام ظاهر می شود، متا این آزمایش را تایید کرد.

به گفته TechCrunch و به گفته Meta، ارسال پست‌های اینستاگرام به Threads از طریق پلتفرم اختیاری است. علاوه بر این، کاربران می توانند انتخاب کنند که به طور خودکار همه پست های خود را در حساب معاملات خود به اشتراک بگذارند. (افرادی که در این آزمون شرکت کردند می توانند تنظیمات ارسال متقاطع را در اپلیکیشن اینستاگرام تغییر دهند.)

متا تأیید کرد که این ویژگی در حال حاضر در حال آزمایش جهانی است تا به کاربران امکان ارسال تصاویر به اشتراک گذاشته شده از اینستاگرام به Threads را بدهد. با این حال، در حال حاضر امکان اشتراک گذاری Reels از اینستاگرام به Trades وجود ندارد.

تلاش متا برای جذب کاربران به اپلیکیشن Trades

متا در حال آزمایش چندین ویژگی برای تقویت رشد Threads است که در حال حاضر 150 میلیون کاربر دارد. این شرکت همچنین در حال آزمایش ارسال بین پلتفرم پست از فیس بوک به Trades است و این ویژگی را مستقیماً در کانال های فیس بوک و اینستاگرام تبلیغ می کند. چه کاربران از این برنامه استفاده کنند یا نه. همچنین سازندگان متا را تشویق می کند تا در موضوعات فعال تر باشند. برای این منظور، متا به سازندگان برای ارسال محتوا در Threads پاداش می‌دهد.

باید دید متا با استفاده از این روش های مختلف می تواند پایگاه کاربران خود را افزایش دهد یا خیر. ظاهرا این شرکت بزرگ برنامه های دیگری برای بهبود App Trades در آینده دارد تا افراد بیشتری را به این اپلیکیشن نسبتا جدید جذب کند. لازم به ذکر است که متا دارای سه شبکه اجتماعی بزرگ است: فیس بوک، اینستاگرام و تجارت. برنامه هایی که میزبان صدها میلیون کاربر از سراسر جهان هستند.