محافظ Gorilla Armor یکی از مهم ترین و جدیدترین ویژگی های گوشی پرچمدار سامسونگ یعنی Galaxy S24 Ultra است. این ویژگی افزایش چشمگیر دوام صفحه نمایش گوشی و عملکرد آن در زیر نور خورشید را نشان می دهد. سامسونگ اکنون جزئیات بیشتری از این فناوری منتشر کرده است.

نه سامسونگ و نه کورنینگ تا به امروز زیاد درباره جزئیات Gorilla Armor صحبت نکرده اند. اکنون سامسونگ به تازگی نحوه عملکرد این فناوری، مقاومت استثنایی آن در برابر خراش و توانایی آن در کاهش انعکاس در ویدیو را توضیح داده است.

در این ویدئو، سامسونگ نشان می دهد که چگونه Gorilla Armor از فرآیند لایه بندی پیچیده استفاده می کند. این فناوری از پوشش هایی با ضخامت نانومتر برای دستیابی به مقاومت در برابر خراش و شفافیت نوری بیشتر استفاده می کند. در واقع این فناوری باعث افزایش طول عمر و کاهش ۷۵ درصدی بازتاب نور برای خوانایی بهتر در محیط های مختلف می شود.

از آنجایی که فناوری Corning Gorilla Armor در حین ساخت لایه لایه است، صفحه نمایش Galaxy S24 Ultra فوق العاده در برابر خش مقاوم است. سیستم های رسوب دهی خلاء در یک محیط کارخانه استریل شده مقاومت صفحه نمایش را در برابر خراش بیش از چهار برابر در مقایسه با سایر محافظ های صفحه افزایش می دهند.

علاوه بر این، آزمایش‌های سامسونگ نشان می‌دهد که Gorilla Armor سه برابر بهتر از محافظ‌های قبلی در حال سقوط است. علاوه بر این، این فناوری بازتاب نور را کاهش می دهد. بنابراین، این امکان را به کاربران می دهد که حتی در نور مستقیم خورشید یا سایر شرایط نوری نامطلوب، صفحه نمایش را مشاهده کنند.

مزایای تکنولوژی Gorilla Armor

گنجاندن فناوری Gorilla Armor توسط سامسونگ در Galaxy S24 Ultra گواهی بر ادامه نوآوری این شرکت کره ای است. این فناوری نه تنها از گوشی در برابر خط و خش محافظت می کند، بلکه وضوح و خوانایی صفحه نمایش را نیز بهبود می بخشد.

گوشی های سامسونگ به دلیل عملکرد قدرتمندی که دارند به خصوص در زمینه بازی و چند رسانه ای محبوبیت زیادی در بین کاربران دارند. بنابراین ویژگی هایی مانند Gorilla Armor به افزایش عمر دستگاه و افزایش رضایت کاربر کمک می کند. Galaxy S24 Ultra با فناوری نمایشگر پیشرفته خود استانداردهای جدیدی را از نظر دوام و عملکرد در میان گوشی های پرچمدار تعیین می کند.

Gorilla Armor که در حال حاضر فقط توسط سامسونگ در دسترس است، گامی رو به جلو در حفاظت از صفحه نمایش است. همچنین در هنگام بازی و تماشای فیلم، آرامش بیشتری را به مشتریان ارائه می دهد. باید منتظر ماند و دید چه برندهای دیگری از این فناوری در گوشی های پرچمدار خود استفاده می کنند.