قیمت LINK بیش‌ از ۲۴۰ درصد از پایین‌ترین سطح سالانه‌ی این رمزارز که حدود ۴٫۷ دلار بود افزایش یافته است. مجموعه‌ای از شاخص‌های تحلیل تکنیکال و همچنین داده‌های دیگر نشان از احتمال افزایش مجدد قیمت LINK طی روزها و هفته‌های آینده دارد.

قیمت LINK از نوامبر ۲۰۲۳ در دل مثلث صعودی حرکت می‌کند؛ الگویی که در ادامه‌ی حرکت صعودی ایجاد می‌شود و اگر از سطح بالایی شکسته شود، به‌اندازه‌ی فاصله‌ی بین خطوط روند بالا و پایین افزایش خواهد یافت.

به‌نوشته‌ی کوین‌تلگراف، LINK اکنون در اطراف خط روند بالایی مثلث نزدیک به ۱۶ دلار حرکت می‌کند. با توجه به سوابق الگوی مذکور، در صورت شکست این سطح، قیمت ارز دیجیتال LINK می‌تواند به بیش‌از ۱۹٫۵ دلار برسد که ۲۰ درصد نسبت‌ به قیمت کنونی آن بالاتر است.

صرافی‌های کریپتو تا سوم دسامبر حدود ۱۵۰٫۳۹ میلیون توکن LINK دراختیار داشتند که پایین‌ترین سطح از فوریه‌ی ۲۰۲۰ محسوب می‌شود. این عدد کاهش ۱۹ درصدی را نسبت‌ به اوج سال ۲۰۲۳ با ۱۸۵٫۷۱ میلیون توکن LINK در ماه‌ آگوست نشان می‌دهد که همزمان با افزایش ۱۵۰ درصدی ارزش این ارز دیجیتال رخ می‌دهد.

کاهش عرضه‌ی LINK در صرافی‌ها به تمایل معامله‌گران برای نگهداری رمزارز مذکور نسبت‌ به فروش آن اشاره دارد؛ بنابراین اگر تقاضا کاهش پیدا نکند احتمال ادامه‌ی روند صعودی LINK افزایش خواهد یافت.

تقاضای زیادی برای خرید توکن‌های LINK در کیف‌پول نهنگ‌های بازار وجود دارد. باید اشاره کنیم ۲۰۰ آدرس نهنگ برتر این رمزارز، از ابتدای نوامبر ۵۰ میلیون دلار توکن جمع‌آوری کرده‌اند.

انباشت توکن‌های LNK در کیف پول نهنگ‌ها درحالی انجام می‌شود که ارزش بازار آن ۵۰ درصد رشد کرده است. به‌بیان دیگر دارندگان برتر LINK اعتقاد دارند ارزش این ارز دیجیتال تا سال نو میلادی بیشتر خواهد شد.