آدام موسری، رئیس اینستاگرام اعلام کرد که متا در حال کار بر روی این ویژگی است حذف اکانت Threads بدون حذف اکانت اینستاگرام

شبکه اجتماعی “Instagram Trades” روز گذشته برای رقابت با توییتر راه اندازی شد. همانطور که در گزارش دیگری گفته شد، حذف اکانت Threads تنها با حذف اکانت اینستاگرام امکان پذیر است و این مشکل با انتقادات زیادی از سوی کاربران همراه بود و اکنون مصری به این مشکل پاسخ داده است.

یک حساب Threads را حذف کنید

رئیس اینستاگرام در پست جدید خود در Threads نوشت:

“تاکنون چندین سوال در مورد حذف حساب شما دریافت کرده ام. برای روشن شدن موضوع، می توانید اکانت Threads خود را غیرفعال کنید که نمایه و محتوای شما را پنهان می کند، می توانید آن را روی خصوصی تنظیم کنید و می توانید پست های خود را بدون حذف اینستاگرام خود حذف کنید. Threads توسط اینستاگرام پشتیبانی می شود، بنابراین فقط یک حساب است. اما ما به دنبال راهی برای حذف جداگانه حساب Threads شما هستیم.”

این شرکت همچنین در حال کار بر روی ویژگی هایی است که هنوز در برنامه نیستند، مانند ردیابی فید، هشتگ ها و امکان ارسال پیام.

متا بهترین زمان ممکن را برای شروع Threads انتخاب کرد. توییتر اخیراً تغییراتی ایجاد کرده که حتی وفادارترین کاربران را هم ناامید کرده است. ابتدا الزام ورود به سیستم برای مشاهده توییت ها فعال شد (البته این محدودیت بعداً حذف شد) و سپس محدودیت دیگری برای تعداد پست هایی که در طول روز قابل مشاهده بود معرفی شد.

همه این موارد باعث شد که حدود 10 میلیون کاربر در هفت ساعت اول حساب Threads خود را ایجاد کنند و اکنون تعداد کاربران به بیش از 59 میلیون نفر رسیده است. با این حال، توییتر متا را به استخدام غیرقانونی کارمندان سابق و سوء استفاده از اسرار تجاری آن متهم کرد و ایلان ماسک در توییتی نوشت: «رقابت خوب است، تقلب نه».