من فقط از یک تصویری که با Midjourney ایجاد کردم برای یک پست وبلاگ استفاده کردم. این یک فرآیند سرگرم کننده بود، اما خود تصویر کیفیت پایینی دارد و دارای عناصر تصادفی است که منطقی نیستند. با Midjourney، چهار تصویر مربعی به عنوان خروجی دریافت می‌کنید و می‌توانید درخواست کنید نسخه‌های مختلف هر کدام را دوباره تولید کنید. من ناامید بودم، فکر می کردم نمی توانم تغییر کوچکی در تصویری ایجاد کنم که در غیر این صورت دوست داشتم، یا اینکه Midjourney فقط به نظر می رسید که تصاویر مربعی ایجاد می کند، چیزی که برای پست های وبلاگ نیاز نداشتم.

بعداً متوجه شدم که افزودن ابعاد تصویر به دستور، تصاویر غیر مربعی ایجاد می‌کند، و زمانی که برای این مقاله تحقیق می‌کردم، متوجه شدم که Midjourney Inpainting را در اواخر آگوست 2023 منتشر کرد، که به شما امکان می‌دهد بخش‌هایی از یک تصویر را انتخاب کنید و آنها را جداگانه ویرایش کنید. . این همان چیزی است که وقتی افراد غیر فناوری از فناوری استفاده می کنند اتفاق می افتد. من نمی توانم هوش مصنوعی را برای آن سرزنش کنم.

بحث برانگیزترین اشتراکی که بابت پرداخت آن خوشحالم، ChatGPT+ است که 20 دلار در ماه است. ChatGPT اخیراً از مرز 100 میلیون کاربر فعال عبور کرده و چشم انداز هوش مصنوعی را کاملاً متحول کرده است. من تعجب می کنم که چگونه بسیاری از نویسندگان ChatGPT را به سخره می گیرند، در حالی که تقریباً هر نویسنده ای که می شناسم از آن استفاده می کند – نه برای نوشتن.

طبق تعریف، شما نمی توانید از ChatGPT برای کارهای واقعا خلاقانه استفاده کنید زیرا خروجی آن «بر اساس داده های موجود و الگوریتم های برنامه ریزی شده است». فقط می تواند خلاصه، تقطیر، کپی و جایگذاری کند. من از آن برای یادگیری اصول اولیه مفاهیم، ​​دستگاه ها، دوره های زمانی یا رویدادهایی که درباره آنها می نویسم استفاده می کنم و از این توضیح اولیه به عنوان نقطه شروعی برای تحقیق استفاده می کنم. من از ChatGPT برای یافتن مترادف و جایگزین برای کل عبارات استفاده می کنم. من می توانم به سرعت مطالعات و مقالات را محدود کنم زیرا می توانم با اعلان های بسیار خاص به جای کلمات کلیدی یا اصطلاحات ساده جستجو کنم. متأسفانه، داده های دانش ChatGPT قدیمی است، بنابراین آخرین مطالعات را پیدا نمی کند. من آن را برای عناوین طوفان فکری و عناوین فصل و بخش دوست دارم. همچنین برای بررسی حروف بزرگ عنوان و قالب بندی صحیح نقل قول عالی است. به عبارت دیگر، ChatGPT به جای جابجایی بین Google، اصطلاحنامه من، پایگاه داده تحقیقاتی و فرمت‌کننده CMOS، یاری یک مرحله‌ای من است.

به عنوان یک نویسنده ارواح، من به طور مرتب مصاحبه با نویسندگان را برای جمع آوری محتوای کتاب ضبط می کنم، بنابراین شروع به استفاده از Otter.ai برای رونویسی آن تماس ها کردم. رونوشت‌ها عموماً خوب هستند، اما فناوری باگ است، به ورود و خروج ادامه می‌دهد و فقط تا 90 دقیقه در هر بار رونویسی می‌کند، حتی با نسخه پولی. بدتر از آن، Otter به جلسات شما می‌پیوندد، حتی اگر شما این کار را نکنید. این تنظیمات پیش‌فرض است و حتی زمانی که آن را غیرفعال می‌کنید، این ویژگی باز هم گاهی اوقات خراب می‌شود و باعث می‌شود دستیار Otter بدون دعوت نشان داده شود. تنظیمات پیش‌فرض همچنین به پلتفرم اجازه می‌دهد رونوشت را برای همه شرکت‌کنندگان جلسه ایمیل کند و از آنها دعوت کند تا یک دوره آزمایشی رایگان را شروع کنند، که برخی از مشتریان من را آزار می‌دهد. من هنوز به دنبال ابزار خودکار کاملی هستم که ویدیو و صدا را جداگانه ضبط کند و رونوشت را بدون فوکوس خودکار ترسناک ارائه کند.

FOMO اولیه من در نهایت برایم هزینه و زمان زیادی را در بر داشت، اما به من نیز شفافیتی داد. معلوم می شود که در حالی که دوست دارم پشت میز بزرگ بنشینم، بیشتر به شبیه خودم بودن اهمیت می دهم تا بدون منافذ به نظر برسم. من به صدای خودم در مورد ویرایش های ChatGPT اعتماد دارم و شما هم باید این کار را انجام دهید. همانطور که مدیر عامل Otter ادعا می کند همه چیز لازم نیست دستگیر شود. در واقع، ماهیت زودگذر لحظات غیرمستند باعث می‌شود بیشتر احساس زنده بودن کنم. اما این بدان معنا نیست که من از یادگیری در مورد آخرین ابزار هوش مصنوعی خسته می شوم که نزدیک ترین چیزی را که تا به حال دیده ام به جادوی نوید می دهد.

بنابراین رتبه‌بندی فوق‌العاده رسمی من از تمام ابزارهایی که تاکنون استفاده کرده‌ام در اینجا آمده است:

  1. مسخره ترین: آراگون.AI برای عکس های سر
  2. گران ترین: AdCreativeAI برای تبلیغات و پست های اجتماعی
  3. بزرگترین ارزش: کانوا برای طراحی هر چیزی
  4. بیشتر کارها برای رسیدن به نتایج خوب: در نیمه راه سفر
  5. مشکل ساز ترین و ناامید کننده ترین: Otter.AI
  6. منسجم ترین استفاده: ChatGPT

پس از قرار دادن عکس فوری تعطیلات به عنوان عکس نمایه‌ام، با دوستی تماس گرفتم که همیشه به بهترین زوایای من نگاه می‌کند و در عین حال مشخص‌ترین حالات صورت من را ثبت می‌کند.

معلوم است، بله، او به عنوان یک عکاس استخدام شده است.