مهم نیست که در چه بخشی از بازاریابی کار می کنید، احتمالاً از شما خواسته می شود که مهارت های خود را در زمینه دیگری گسترش دهید. اما رونق اخیر ابزارهای هوش مصنوعی این چند شغل بودن را بسیار آسان کرده است.

بهترین ابزارهای بازاریابی هوش مصنوعی برای تصاویر و ویدیوها

برخی از مهم ترین دارایی هایی که شما به عنوان یک بازاریاب به آن نیاز دارید بصری هستند. و در حالی که می خواهید یک متخصص را برای کمپین های خود استخدام کنید، مهم است که هنگام ایجاد چیزهایی مانند تصاویر پست وبلاگ یا توضیحات سریع ویدیویی برای مشتریان، زیرک باشید.

DALL·E

تولیدکننده‌های تصویر هوش مصنوعی می‌توانند به شما کمک کنند تا تصاویر منحصربه‌فردی ایجاد کنید که برای برند شما قابل تنظیم هستند، و DALL·E برای این منظور به خوبی کار می‌کند. با وجود ویژگی های قدرتمندش، استفاده از آن فوق العاده آسان است. با اعلان‌های ساده، می‌توانید آثار هنری دیجیتالی تولید کنید که برای کسب‌وکار آماده هستند و برخی از ویژگی‌های ویرایش تصویر را همراه با آن دارند.

البته، DALL·E تنها مولد هنر هوش مصنوعی نیست که ارزش امتحان کردن را داشته باشد. در اینجا لیستی از بهترین تولیدکنندگان تصویر هوش مصنوعی برای گزینه های بیشتر آمده است.

Adobe Photoshop

تولیدکننده‌های تصویر هوش مصنوعی می‌توانند دارایی‌های خلاقانه تولید کنند، اما اگر می‌خواهید همه چیز را به سطح بعدی ببرید، به یک برنامه ویرایش تصویر با هوش مصنوعی نیاز دارید. آنها می توانند تصاویر تولید شده توسط هوش مصنوعی شما را ارتقا دهند، یا می توانید از آنها برای ایجاد طرح ها و عکاسی خود برای زمینه مورد نیاز خود استفاده کنید.

Adobe Photoshop نام بزرگ اینجاست. در میان دیگر ترفندهای ساده، فتوشاپ به شما امکان می دهد اشیاء ناخواسته را از یک تصویر حذف کنید و آنها را با محتوای تولید شده جایگزین کنید که به طور یکپارچه با نسخه اصلی ترکیب می شود.

Descript

خواه برای بازاریابی شخصی، پیام‌رسانی داخلی، یا آموزش کوتاه یوتیوب باشد، ایجاد سریع ویدیو یک چالش بزرگ است و هوش مصنوعی این امکان را فراهم کرده است. مطمئناً، ویدیوهای تولید شده توسط هوش مصنوعی به اندازه نسخه ساخته شده توسط انسان معتبر نیستند، اما کار را انجام می دهند.

Descript یکی از بهترین ابزارها برای این کار است. این در درجه اول یک ابزار ویرایش صوتی و تصویری است که به شما امکان می دهد یک ویدیو را با ویرایش متن ویرایش کنید. این قدرتمند، آسان برای استفاده، و مناسب برای همکاری تیمی است.

بهترین ابزارهای بازاریابی هوش مصنوعی برای تحقیق و نوشتن

ChatGPT

تحقیق و نوشتن دست به دست هم می دهند. به هر حال، شما نباید بدون انجام تحقیق ابتدا محتوا تولید کنید، چه تحقیقات بازار، چه تحقیقات موضوعی یا هر چیز دیگری. این ابزارهای بازاریابی هوش مصنوعی به شما کمک می‌کنند مطمئن شوید که سعی و کوشش خود را انجام می‌دهید و سپس به شما در ایجاد محتوایی که می‌خواهید تولید کنید کمک می‌کند.

با هر چیزی که در بشقاب خود دارید، به یک دستیار خستگی ناپذیر نیاز دارید که در انجام هر کاری که به عهده آنها گذاشته می شود ماهر باشد. وارد کنید: چت ربات های هوش مصنوعی. آنها اعضای تیم مجازی هستند که می توانند به شما کمک کنند تجربیات بهتری برای مشتری ارائه دهید.

ChatGPT یک ربات چت برای شکست است. این می تواند به شما کمک کند تا به طوفان فکری بپردازید، محتوای خود را قالب بندی کنید، پیام های بازاریابی شخصی سازی شده ایجاد کنید و حتی به تحقیقات بازار کمک کنید. و همه این کارها را به صورت مکالمه انجام می دهد، بحث های قبلی را به خاطر می آورد و از آنها به عنوان زمینه برای ارائه خروجی های دقیق تر و مطابق با نام تجاری استفاده می کند.

ابزارهای نوشتن هوش مصنوعی با تبدیل ایده‌ها به محتوای منسجم به موتور خلاق شما کمک می‌کنند. در حالی که تولیدکنندگان متن هوش مصنوعی تمایل به تولید اطلاعات عمومی دارند، اما به حدی توسعه یافته اند که می توانند مواد بازاریابی قابل استفاده را ارائه دهند که با برند و مخاطبان شما مطابقت داشته باشد. شما هنوز به نظارت انسانی نیاز دارید، اما می تواند روند شما را بسیار تسریع کند.

Jasper

جاسپر یکی از قوی ترین ابزارهاست. این یک پایگاه دانش ارائه می دهد که در آن می توانید حقایق شرکت، راهنماهای سبک و کاتالوگ محصولات را برای آموزش هوش مصنوعی در مورد کسب و کار خود آپلود کنید. سپس، با ویژگی‌هایی مانند صدای برند و حافظه، می‌تواند تبلیغات کمپین، طرح‌های کلی، اولین پیش‌نویس‌ها و ایمیل‌هایی را درست کند که برای برند شما معتبرتر هستند. همچنین دارای یک افزونه مرورگر است که به شما امکان می دهد در حین کار از آن در سایر برنامه ها استفاده کنید.

ابزارهای بهینه سازی محتوا به شما کمک می کنند تا مطمئن شوید که محتوای شما رتبه بندی می شود. آنها مانند یک ویرایشگر چشم عقاب و دستیار تحقیقاتی متمرکز بر سئو هستند که در یکی از آنها قرار گرفته اند. هر برنامه محتوای شما را اسکن می‌کند، چیزهای دیگری را تجزیه و تحلیل می‌کند و به شما می‌گوید چه چیزی در محتوای شما وجود ندارد. سپس، توصیه هایی برای کمک به قطعه شما ارائه می دهد تا از رقبا بالاتر برود.

Clearscope

Clearscope قطعا یکی از مواردی است که باید آن را امتحان کنید. این ابزار گران است، اما دارای انواع ویژگی‌ها برای کمک به بهبود کیفیت محتوای شما و برجسته شدن در نتایج جستجو است. در یک نگاه، می‌توانید کلیدواژه‌ها، سؤال‌ها و بخش‌هایی را که باید در مقاله‌تان گنجانده شود، ببینید—همه در حالی که محتوای رقیب را در همان صفحه بررسی می‌کنید. خلاصه‌های جامع را در چند دقیقه جمع‌آوری کنید، آن‌ها را با نویسندگان خارجی به اشتراک بگذارید و در هر کجا که دوست دارید کار کنید – چه Google Docs یا WordPress

اگر Clearscope در کارت های مالی شما نیست، به این گزینه های دیگر برای بهترین ابزارهای بهینه سازی محتوای مبتنی بر هوش مصنوعی نگاهی بیندازید. یا اگر سایت شما بر روی وردپرس است، می توانید از یکی از این افزونه های سئو وردپرس استفاده کنید.

Grammarly

هنگامی که محتوای خود را ایجاد و بهینه کردید، یک ابزار بررسی دستور زبان و بازنویسی AI به شما کمک می کند تا آن را اصلاح کنید، بنابراین بقیه کار سخت خود را با یک اشتباه تایپی شرم آور خراب نکنید.

Grammarly ابزار انتخابی برای اکثر نویسندگان و بازاریابان است. این به عنوان یک شریک نوشتاری بی صدا عمل می کند، محتوای شما را تماشا می کند و اشتباهات گریزان را تشخیص می دهد. این خطاهای املایی و نقطه گذاری را تشخیص می دهد و اطمینان حاصل می کند که نوشتار شما زمانی که راهنمای سبک برند خود را به آن می دهید و لحن صدا را پیکربندی می کنید، نت درستی داشته باشد. و با ویژگی جدید هوش مصنوعی مولد خود GrammarlyGO  می‌تواند شکاف‌ها در کیفیت محتوا را شناسایی کند، پیشنهاداتی برای بهبود ارائه دهد و حتی به تولید محتوا کمک کند.

اما Grammarly با تنها ابزار موجود فاصله زیادی دارد. در اینجا لیست Zapier از بهترین چک کننده های دستور زبان هوش مصنوعی و ابزارهای بازنویسی آمده است.

بهترین ابزارهای بازاریابی هوش مصنوعی برای رسانه های اجتماعی

رسانه های اجتماعی بسیار خاص هستند. شامل همه موارد، تصاویر یا ویدیو هستند. در اینجا چند ابزار بازاریابی هوش مصنوعی وجود دارد که به شما کمک می کند تا سریعتر با رسانه های اجتماعی خود مقابله کنید.

ابزارهای مدیریت رسانه های اجتماعی برای انجام تمام وظایف مورد نیاز برای اجرای یک استراتژی رسانه اجتماعی قوی ضروری هستند. و در حالی که اکثر برنامه ها شروع به ترکیب هوش مصنوعی کرده اند، تعداد انگشت شماری وجود دارد که قبلاً همه کارها را انجام داده اند.

FeedHive

FeedHive  یک ابزار عالی برای بررسی در این دسته است. بسیاری از ویژگی‌های هوش مصنوعی و اتوماسیون را برای کمک به همه چیز از تولید محتوا گرفته تا بازیافت، ارسال و نظارت ارائه می‌کند. به عنوان مثال، بازیافت محتوای مبتنی بر هوش مصنوعی به شما کمک می‌کند پست‌های موجود را بدون اضافه‌کاری به پست‌های جدید تبدیل کنید، و پست‌های مشروط مبتنی بر هوش مصنوعی از هوش مصنوعی برای اندازه‌گیری تعامل برای یک پست استفاده می‌کند و سپس اگر میزان مشارکت به اندازه کافی بالا باشد، اقدام خاصی انجام می‌دهد.

برای متمایز شدن در شبکه های اجتماعی به تصاویر بصری نیاز دارید، اما این بدان معنا نیست که باید طراحی گرافیکی را به بالای کلاه خود اضافه کنید. ابزارهای طراحی گرافیکی می‌توانند به شما در مدیریت عناصر دانه‌دار کمک کنند، بنابراین می‌توانید روی چیزهای مهم‌تری مانند ساختن پست‌هایی تمرکز کنید که مخاطبانتان با آن‌ها طنین انداز می‌شوند.

Canva

Canva اولین ابزار عالی برای بررسی است. میلیون‌ها الگو برای انواع موارد استفاده، از چرخ فلک‌های لینکدین گرفته تا استوری‌های اینستاگرام و هر چیز دیگری دارد. یک ویرایشگر کشیدن و رها کردن و مجموعه ای عالی از دارایی های رایگان برای سفارشی سازی سریع وجود دارد. و ویژگی Magic Design که به صورت رایگان در دسترس است، از هوش مصنوعی برای تولید الگوهای طراحی مرتبط بر اساس یک تصویر یا درخواست استفاده می کند. دیگر هیچ ساختمانی از ابتدا وجود ندارد.

به این پست امتیاز بدید