تعداد مشترکین نتفلیکس در سه ماهه گذشته 9.33 میلیون نفر افزایش یافت و به 270 میلیون مشترک در سراسر جهان رسید. این رقم بسیار بیشتر از انتظار تحلیلگران است. با این حال، نتفلیکس می گوید برنامه ای برای افشای شماره مشترکین در آینده ندارد.

طبق گزارش ورایتی، نتفلیکس تمام پیش بینی ها را شکست. زیرا درآمد و تعداد مشترکین این پلتفرم آمریکایی با پیش‌بینی‌ها فاصله زیادی دارد و نتفلیکس قوی‌تر از حد انتظار بود.

گزارش مالی نتفلیکس برای سه ماهه اول سال 2024 نشان می دهد که تا 31 مارس (11 آوریل) حدود 9.33 میلیون کاربر جدید اشتراک های پولی نتفلیکس را خریداری کرده اند و به 269.60 میلیون مشترک این پلتفرم می پیوندند.

نتفلیکس اعلام کرد که درآمد آن از سه ماهه اول سال 2023 با 15 درصد افزایش به 9.37 میلیارد دلار رسیده است و توانسته درآمد خالص هر سهم کاهش یافته را به 5.25 دلار افزایش دهد.

از فصل اول در سال 2025، نتفلیکس دیگر گزارشی از تعداد مشترکین خود منتشر نخواهد کرد. این تصمیم نتفلیکس با واکنش منفی سرمایه گذاران مواجه شد و به افت قیمت سهام این شرکت منجر شد.

از آنجایی که نتفلیکس دیگر قصد ندارد آمار مربوط به یکی از مهمترین معیارها را منتشر کند، بر معیارهای دیگر مانند زمان صرف شده در پلتفرم توسط مشترکین تمرکز خواهد کرد.

در سال 2018، اپل همچنین تصمیم گرفت از افشای ارقام فروش محصولات خود مانند آیفون خودداری کند و در عوض مجموع درآمد را برای هر دسته گزارش دهد. در آن زمان، سرمایه گذاران ابراز نارضایتی کردند. اما کم کم با این موضوع کنار آمدند.