همراه بانک صادرات ایران همان طور که از نامش پیداست برای انجام امور بانکی همراه شماست. شما می توانید به صورت شبانه روزی و تنها با چند کلیک ساده، تمامی امور مد نظر خود را از طریق همراه بانک خود انجام دهید. بانک صادرات ایران مفتخر است که یکی از کامل ترین و به روزترین همراه بانک ها را در اختیار مشتریانش قرار داده است. نسخه جدید همراه بانک صادرات ایران دارای امکانات جدیدتری است که روند انجام امور بانکی را سرعت بخشیده است.

با همراه بانک صادرات ایران چه کارهای بانکی را می توان انجام داد؟

از طریق همراه بانک صادرات ایران شما می توانید بسیاری از امور بانکی را بدون نیاز به مراجعه حضوری به بانک انجام دهید. خدماتی همچون انتقال وجه درون بانکی، انتقال وجه بین بانکی، خدمات مربوط به چک، کارت به کارت شتابی و غیرشتابی، پرداخت قبوض و اقساط، پرداخت اقساط تسهیلات، اطلاع از موجودی حساب ها، گزارش تراکنش ها و …

همچنین شما می توانید از طریق همراه بانک صادرات ایران وجه بالای 10 میلیون تومان تا سقف 100 میلیون تومان را به حساب‌های بانکی واریز کنید. برای انتقال وجه بین حساب های داخلی نیز محدودیتی در مبلغ وجود ندارد.

نسخه جدید همراه بانک صادرات ایران چه ویژگی هایی دارد؟

در نسخه جدید همراه بانک صادرات ایران به نیازهای مشتریان توجه ویژه ای شده است. از این رو در نسخه جدید این اپلیکیشن شما استفاده راحت تری از خدمات بانک صادرات ایران خواهید داشت. این نسخه جدید، چه امکاناتی دارد؟

بازنشانی خودکار رمز پیامکی

یکی از مواردی که معمولا در انتقال وجه آزاردهنده است، حفظ ارقام رمز پویاست. در نسخه جدید همراه بانک صادرات ایران، بازنشانی خودکار رمز پویا اعمال شده است. بدین ترتیب شما نیازی نیست که ارقام را حفظ و جای گذاری کنید. این کار به صورت خودکار انجام خواهد شد. البته به خاطر داشته باشید که حتما باید شماره همراهی که به بانک متصل است و رمز پویا به آن پیامک می شود در گوشی شما فعال باشد تا بازنشانی خودکار رمز پیامکی صورت گیرد.

صدور و واگذاری چکنو

چکنو یا همان چک امن دیجیتال نوعی چک دیجیتالی است که بانک صادرات ایران در نسخه جدید همراه بانک خود ارائه کرده است. بانک صادرات ایران با ایجاد بستری امن و مطمئن برای مشتریان خود چکنو را طراحی کرده تا در هر زمان از شبانه روز مشتریانش بتوانند به صدور و وصول چک های خود بپردازند. با ایجاد چکنو و حذف چک های کاغذی نه تنها امنیت فیزیکی شامل چک ها می شود، بلکه امکان صدور چک های برگشتی وجود نخواهد داشت.

رفع مشکلات گزارش شده برای دارندگان سیم کارت های رایتل

در نسخه جدید همراه بانک صادرات ایران تمامی مشکلاتی که دارندگان سیم کارت های رایتل برای نصب و استفاده از این اپلیکیشن داشتند، رفع شده است. پس در صورتی که از این سیم کارت ها استفاده می کنید، حتما از نسخه جدید این برنامه استفاده کنید. به خاطر داشته باشید که همراه بانک صادرات ایران را تنها از وب سایت رسمی بانک صادرات ایران به نشانی www.bsi.ir دریافت کنید. نسخه جدید همراه بانک صادرات قابل استفاده در تمامی گوشی های آیفون و اندرویدی است.

اعلام نرخ ارز

افرادی که در زمینه بورس و ارز مشغول به کارند، باید از نرخ ارز به طور لحظه ای آگاه باشند. از دیگر خدماتی که در نسخه جدید همراه بانک صادرات ایران ارائه شده است، اعلام نرخ ارز به صورت لحظه ای است. نرخ ارز آزاد، نرخ ارز دولتی، نرخ ارز سنا و نرخ حواله ارزی از جمله نرخ هایی است که در این اپلیکیشن می توانید از آن اطلاع داشته باشید.

دسترسی به لیست شعب

اگر می خواهید نزدیکترین شعب بانک صادرات را پیدا کنید کافی است وارد همراه بانک خود شده و با فعالسازی لوکیشن گوشی خود، به نزدیکترین شعب بانک صادرات ایران دسترسی پیدا کنید. اگر هم می خواهید لیستی از شعب این بانک را داشته باشید، باز هم از طریق شعبه یاب در این اپلیکیشن می توانید به آن ها دسترسی پیدا کنید.

مدیریت چند کارت با همراه بانک صادرات ایران

از دیگر امکاناتی که در نسخه جدید همراه بانک صادرات ایران ایجاد شده است مدیریت چند کارت با یک همراه بانک است. شما می توانید تمامی کارت های متصل به حساب های بانک صادرات خود را از طریق یک همراه بانک مدیریت کنید.

دریافت شماره شبا بانک صادرات ایران

برای افرادی که روزانه بیش از 10 میلیون تومان انتقال وجه دارند، دریافت شماره شبا کاری ضروری و مهم به حساب می آید. در همراه بانک صادرات ایران می توانید شماره شبای خود را از بخش محاسبه شبا در کمترین زمان دریافت کنید.

نصب همراه بانک صادرات ایران نیز به سادگی امکان‌پذیر است. در صورتی که تاکنون موفق به نصب این اپ نشده اید، پس از دانلود نسخه جدید همراه بانک صادرات از صفحه اصلی بانک صادرات ایران و فعالسازی رمز پویا، با توجه به مراحل درخواستی، ثبت نام خود را تکمیل کنید.