به نظر می رسد سامسونگ نسخه اسنپدراگون 888 گلکسی اس 21 FE را در بازار هند عرضه کرده است. این مدل به تازگی توسط سازنده تایید شده است، اما بی سر و صدا در فروشگاه های آفلاین به فروش می رسد.

مدل گلکسی S21FE غول فناوری کره جنوبی با چیپست اسنپدراگون 888 به طور رسمی عرضه شد.حال به نظر می رسد این دستگاه بی سر و صدا راهی بازار شده و فروش آن در فروشگاه های آفلاین آغاز شده است. همچنین گلکسی اس 21 FE در این منطقه 49999 روپیه قیمت دارد. با این حال، با قیمت اولیه 44999 روپیه نیز عرضه می شود.

به غیر از گنجاندن تراشه کوالکام که جایگزین پردازنده Exynos می شود، بقیه مشخصات اساساً یکسان هستند. S21 FE همچنان دارای صفحه نمایش 6.4 اینچی AMOLED با وضوح Full HD+، نرخ تجدید 120 هرتز، محافظ Gorilla Glass Victus و موارد دیگر است. از نظر سخت افزاری، باتری 4500 میلی آمپر ساعتی دارد که از شارژ سریع 25 واتی پشتیبانی می کند. ضخامت گوشی تنها 7.9 میلی متر و وزن آن 1777 گرم است.

در پشت، یک سنسور اصلی 12 مگاپیکسلی با یک لنز 12 مگاپیکسلی فوق عریض و یک دوربین 8 مگاپیکسلی تله فوتو جفت شده است. در این میان دوربین سلفی 32 مگاپیکسلی نیز در نظر گرفته شده بود. از ویژگی های قابل توجه می توان به بلوتوث 5.0، NFC، IP68 مقاومت در برابر آب و گرد و غبار، پشتیبانی از شارژ بی سیم و معکوس و غیره اشاره کرد.

در اخبار مرتبط، گزارش های اخیر تایید کرده اند که سامسونگ گلکسی S23FE از پردازنده قدرتمند Exynos 2200 استفاده می کند و نتایج بنچمارک Geekbench نشان می دهد که با یک گوشی قدرتمند روبرو هستیم. این گزارش نشان دهنده انحراف از گمانه زنی های قبلی است که حاکی از استفاده از چیپست Qualcomm Snapdragon بود. مدل آزمایشی به مشخصاتی مانند پردازنده هشت هسته ای، سیستم عامل اندروید 13 و 8 گیگابایت رم مجهز شده است.

استفاده Samsung Galaxy S23FE از پردازنده Exynos 2200 بر تعهد سامسونگ به ارائه عملکرد و کارایی استثنایی تاکید می کند. Exynos 2200 یک چیپست بسیار مورد انتظار است که بر اساس معماری پیشرفته ساخته شده و با استفاده از فناوری پیشرفته ساخته شده است. انتظار می رود این پردازنده در فرکانس، بهره وری انرژی و قابلیت های هوش مصنوعی پیشرفت های قابل توجهی داشته باشد و تجربه ای یکپارچه و قدرتمند از گوشی هوشمند را در اختیار کاربران قرار دهد.

شایعه شده است که گلکسی اس 23 FE مجهز به اگزینوس 2200 دارای گزینه هایی برای شش یا هشت گیگابایت رم LPDDR5 است. این کار چندوظیفه ای روان و عملکرد کارآمد را تضمین می کند و به کاربران امکان می دهد به طور یکپارچه بین برنامه ها جابجا شوند و از تجربه ای بدون تاخیر لذت ببرند. همچنین انتظار می رود این دستگاه گزینه های ذخیره سازی UFS 3.1 با ظرفیت 128 یا 256 گیگابایت را ارائه دهد که فضای کافی را برای برنامه ها، رسانه ها و فایل ها فراهم می کند.

گفته می شود سامسونگ گلکسی S23FE به یک باتری 4500 میلی آمپر ساعتی مجهز شده است که منبع انرژی قابل اعتمادی برای استفاده طولانی مدت روزانه فراهم می کند. گنجاندن پشتیبانی از شارژ سریع 25 واتی تضمین می کند که کاربران می توانند به سرعت دستگاه های خود را شارژ کنند و زمان خرابی را به حداقل می رساند و آنها را در طول روز متصل نگه می دارد. این ویژگی به ویژه برای کاربرانی که دائماً در حال حرکت هستند و به شدت به تلفن های هوشمند خود متکی هستند، بسیار راحت است.

برای جزئیات بیشتر به وب سایت سامسونگ مراجعه کنید.

منبع

به این پست امتیاز دهید