بی وای دی، غول خودروسازی چینی، با معرفی نسخه آفرود از لوکس ترین خودروی الکتریکی خود، به گسترش سبد محصولات خود ادامه می دهد.

Yangwang U8 که توسط برند Yangwang (زیر رده لوکس BYD) تولید می شود، پیش از این با ظاهر قدرتمند و قیمت بالا توجه ها را به خود جلب کرده است. اکنون نسخه آفرود این خودرو با نام Yangwang U8 Off-road Master در نمایشگاه خودرو پکن رونمایی شده است که نوید هیجان بیشتر را برای ماجراجویان ثروتمند می دهد.

BYD

Yangwang U8 Offroad Master مجهز به موتور قدرتمندی است تا چالش برانگیزترین مسیرها را به راحتی طی کند. قلب تپنده این خودرو، سیستم الکتریکی E4 اثبات شده BYD است که از چهار موتور الکتریکی قدرتمند تشکیل شده است. این ترکیب بیش از 1000 اسب بخار قدرت تولید می کند. برخلاف نسخه پریمیوم، نسخه آفرود مستر از یک سیستم خنک کننده بهبود یافته برای عملکرد پایدار تحت بارهای شدید استفاده می کند. ظرفیت بار این نسخه افزایش یافته است.

به گزارش CnEVPost، نسخه آفرود Mr. Yangwang U8 با افزایش ارتفاع کف و بهبود قدرت گذر از آب به 1400 میلی متر، عبور از رودخانه ها را برای کاربر آسان تر می کند.

برند Yangwang حتی امکان سفارش پهپاد خانگی را نیز فراهم کرده است که دید بهتری از محیط زیست در جاده های صعب العبور در اختیار کاربر قرار می دهد.

نسخه آفرود آقای یانگ وانگ U8 با وجود ویژگی های جذاب برای جاده های ناهموار، دوستداران خودروهای لوکس را ناامید نمی کند. فضای داخلی این خودرو مجهز به امکانات مدرن و فناوری های پیشرفته است که قابل مقایسه با رقبای اروپایی است.

برند Yangwang یکی از زیرمجموعه های نسبتا جدید BYD است که در ژانویه 2023 (روز و بهمن 1401) برای جذب خریداران خودروهای لوکس علاقه مند به خودروهای برقی تأسیس شد.

نسخه پریمیوم Yangwang U8 در سپتامبر 2023 عرضه شد و BYD تاکنون بیش از 5500 دستگاه فروخته است.